Διέπρεψε στις πανελλαδικές η Αναστασία Σκολαρίκη, μαθήτρια του 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Βόλου και συγκέντρωσε 19320 μόρια. «Ήξερα ότι έχω γράψει καλά, όμως δεν περίμενα τόσο υψηλές βαθμολογίες. Οι κόποι μου τελικά ανταμείφθηκαν», είπε χαρακτηριστικά η Αναστασία, η οποία στοχεύει στη Νομική Θεσσαλονίκης.
Η ίδια ανέφερε ότι η χρονιά ήταν απαιτητική και χρειάστηκε από την πλευρά της πολλές θυσίες. Παρόλα αυτά είχε την απόλυτη στήριξη της οικογένειάς της, των φίλων και καθηγητών. «Οι πανελλαδικές δεν είναι εύκολες, είναι ένας μαραθώνιος με τις βάσεις να πρέπει να μπουν από το Δημοτικό», υπογράμμισε η Αναστασία, χαρούμενη για την επιτυχία της.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































