Δικτύωση και συνεργασία του ΚΗΦΗ Νέας Αγχιάλου με το Ορφανοτροφείου Βόλου

φωτογραφία αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνάντηση δικτύωσης μεταξύ του ΚΗΦΗ Νέας Αγχιάλου και του Ορφανοτροφείο Βόλου πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου. Από το Ορφανοτροφείο Βόλου στη συνάντηση παρευρέθηκε η Διευθύντρια κ. Ελένη Τασιά, ενώ από το ΚΗΦΗ Νέας Αγχιάλου συμμετείχε η Υπεύθυνη Νοσηλεύτρια κ. Μαρία Ζαβού.
Σκοπός της δικτύωσης ήταν η ανάπτυξη κοινών δράσεων που θα ενισχύσουν τη διαγενεακή επικοινωνία, την ανταλλαγή εμπειριών και τη δημιουργία σχέσεων αλληλεγγύης μεταξύ παιδιών και ηλικιωμένων. Μέσα από προγραμματισμένες επισκέψεις, κοινές εκδηλώσεις και δράσεις εθελοντισμού, οι δύο δομές φιλοδοξούν να καλλιεργήσουν αξίες όπως ο σεβασμός, η προσφορά και η κοινωνική ευαισθησία.
Το ΚΗΦΗ Νέας Αγχιάλου (Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων) παρέχει καθημερινή φροντίδα και υποστήριξη σε ηλικιωμένους συμπολίτες μας, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και στη στήριξη των οικογενειών τους. Μέσα από υπηρεσίες νοσηλευτικής παρακολούθησης, δημιουργικής απασχόλησης και κοινωνικής ενδυνάμωσης, το ΚΗΦΗ λειτουργεί ως ένας ζωντανός πυρήνας φροντίδας και ανθρώπινης επαφής.
Το Ορφανοτροφείο Βόλου αποτελεί μια διαχρονικά σημαντική δομή παιδικής προστασίας, προσφέροντας φροντίδα, στήριξη και ένα ασφαλές περιβάλλον διαβίωσης σε παιδιά που το έχουν ανάγκη. Με έμφαση στην αγάπη, τη σταθερότητα και την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, επιτελεί ένα σπουδαίο κοινωνικό έργο στην περιοχή.
Το ΚΗΦΗ (Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων) αποτελεί δομή συγχρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του Προγράμματος Θεσσαλία 2021-2027.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.