Στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Βόλου τελέσθηκε, την 1η Μαρτίου, ο Β΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Στο τέλος της Ακολουθίας, ο Σεβασμιώτατος εγκαινίασε τη σειρά των κατανυκτικών ομιλιών του με θέμα: «Σπουδή στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο – Η αποστολή των εβδομήκοντα μαθητών – Ο Ιησούς ελέγχει τις αμετανόητες πόλεις – Η επιστροφή των εβδομήκοντα μαθητών (κεφ. 10, 1-20)».
Παρακολουθήστε εδώ:
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































