Δήμος Βόλου: Σε ιδιώτη η τουριστική προβολή λόγω υποστελέχωσης

Σε ιδιώτη θα αναθέσει ο Δήμος Βόλου την τουριστική προβολή, λόγω υποστελέχωσης του αρμόδιου τμήματος και η δαπάνη ανέρχεται σε 21.080 € για ένα έτος.
Το έργο αφορά την προβολή του δήμου στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, Instagram, Twitter), τη δημιουργία καναλιού στο youtube και την εν γένει προβολή της πόλης και του Δήμου στο διαδίκτυο για δώδεκα μήνες και για το θέμα θα αποφασίσει το δημοτικό συμβούλιο στη σημερινή του συνεδρίαση.

Σύμφωνα με την εισήγηση, θα απαιτηθεί πίστωση ύψους 21.080€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001 του προϋπολογισμού. Η συγκεκριμένη δαπάνη κρίνεται ως επιβεβλημένη για την εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών λόγω:
Απόσπασης υπαλλήλων του τμήματος επικοινωνίας, δημοσίων και διεθνών σχέσεων στο τμήμα τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης,
Μεταφοράς υπαλλήλου στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών,
Μακροχρόνιας αδείας ασθενείας υπαλλήλου,
Συγκεκριμένης εξειδίκευσης που απαιτείται για την ασφάλεια των λογαριασμών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.