Δεν πετιούνται τα λουλούδια και οι ελιές, εξαιτίας της ανακατασκευής των πεζοδρομίων στην οδό Δημητριάδος αναφέρει ο Δήμος Βόλου σε ανακοίνωση που εξέδωσε, θέλοντας να …αποκαταστήσει την αλήθεια και μάλιστα, τονίζει ότι τα ίδια λουλούδια θα επανατοποθετηθούν, με την ολοκλήρωση των εργασιών σε κάθε τομέα. Η διαδικασία δε της επαναφύτευσης, όπως αναφέρει και πληροφορεί τους δημότες, θα διαρκέσει μέχρι τέλος Μαρτίου, χρόνος, που επιτρέπουν οι κλιματολογικές συνθήκες και θα επαναληφθεί από τον προσεχή Σεπτέμβριο!
Η ανακοίνωση του Δήμου Βόλου ήρθε μετά από δημοσίευμα του magnesianews.gr που έδειχνε τα πετσοκομμένα και πεταμένα λουλούδια και ελιές, που υπήρχαν στο παρτέρι της οδού Δημητριάδος, ενώ και οι κάτοικοι σχολίαζαν την κατάσταση που έχουν περιέλθει αυτά.
Οι εικόνες, που κατέγραψε το magnesianews.gr προφανώς δεν δείχνουν την σπουδή με την οποία αδειάζουν τα παρτέρια και μεταφέρουν τα φυτά, για να επαναφυτευτούν, όπως λέει ο Δήμος Βόλου. Δείχνουν όμως λουλούδια πεταμένα και κομμένα, που δύσκολα μπορούν να επιβιώσουν ως το τέλος Μαρτίου για να φυτευτούν.
Ο Δήμος δεν προχωρά σε καμία αυτοκριτική για τον τρόπο, που υποτίθεται συλλέγονται τα φυτά, για τα οποία οι δημότες έχουν πληρώσει και έχουν ξαναπληρώσει χιλιάδες ευρώ και κάνει μαθήματα… κηπουρικής.
Εν τω μεταξύ στην ανακοίνωσή του, στην οποία «τα βάζει» με τον Όμιλο Καρεκλίδη για μία ακόμη φορά, αναφέρει ότι οι εργασίες δεν αφορούν διαπλάτυνση αλλά για ανακατασκευή των πεζοδρομίων στην οδό Δημητριάδος και κάνει λόγο για …σκοπιμότητες, όταν οι φωτογραφίες μάλλον φωνάζουν από μόνες τους για την εξέλιξη των εργασιών και τον τρόπο που προσέχονται τα φυτά, τα οποία ο Δήμος θέλει να φυτέψει ξανά…
Μάλιστα, ο Δήμος δεν δίνει καμία απάντηση και δεν αναφέρει τίποτα για τις επτά μανόλιες, που θα κοπούν με την αιτιολογία της ομαλής υλοποίησης του έργου ανακατασκευής πεζοδρομίων.
Δείτε φωτογραφίες από τα λουλούδια και τις ελιές τις οποίες θα φυτέψει ξανά ο Δήμος στα νέα παρτέρια








































