Συνελήφθησαν, χθες (18-02-2026) το βράδυ στον Βόλο, δύο ημεδαποί (ηλικίας 23 και 24 ετών), σε διαφορετικές περιπτώσεις, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, διότι:
• ο 23χρονος, μετά από έλεγχο αστυνομικών της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Βόλου, κατελήφθη να κατέχει μία νάιλον συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη, βάρους 10,2 γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε &
• ο 24χρονος, μετά από έλεγχο αστυνομικών της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου, κατελήφθη να κατέχει μία νάιλον συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη, βάρους 1,2 γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































