Συνελήφθησαν, χθες (23-02-2026) στον Βόλο, δύο ημεδαποί, σε διαφορετικές περιπτώσεις, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και συγκεκριμένα:
• στην πρώτη περίπτωση, το απόγευμα στον Βόλο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Βόλου, 37χρονος, διότι σε γενόμενο έλεγχο βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους 3,28 γραμμαρίων και
• στην δεύτερη περίπτωση, το βράδυ στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου, 56χρονος, διότι σε γενόμενο έλεγχο βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε ποσότητα κοκαΐνης, βάρους 8,19 γραμμαρίων.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































