Στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Νέας Ιωνίας Μαγνησίας τελέστηκε, την Κυριακή 22 Μαρτίου, ο Ε’ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Στο τέλος της Ακολουθίας, ο Μητροπολίτης συνέχισε τη σειρά των κατανυκτικών ομιλιών του με θέμα: «Σπουδή στο κατά Λουκάν Ευαγγέλιο». Στην ομιλία του αναφέρθηκε στην ευαγγελική περικοπή από το 11ο κεφάλαιο του Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο, συγκεκριμένα στους στίχους 3 έως 13, όπου παρουσιάζεται η διδασκαλία του Κυρίου προς τους μαθητές Του για την προσευχή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































