Έντονες παραμένουν οι διαμαρτυρίες δημοτών για τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς ύδρευσης και αποχέτευσης, που άρχισαν να λαμβάνουν και είναι εξαιρετικά «φουσκωμένοι» σύμφωνα με τους ίδιους, σε σχέση με ότι πλήρωναν μέχρι τώρα.
Οι Βολιώτες διαμαρτύρονται και ζητούν να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού, διότι αν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, θα υπάρξει πρόβλημα με απλήρωτους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, καθώς η κατάσταση θα διαιωνίζεται.
Συμπολίτης, που είναι οικιακός καταναλωτής και τα προηγούμενα χρόνια πλήρωνε στη ΔΕΥΑΜΒ, 77 ως 85 € έλαβε εκκαθαριστικό λογαριασμό 235 €! Στην προσπάθειά του να επικοινωνήσει με τη ΔΕΥΑΜΒ παρά τις συνεχείς και καθημερινές προσπάθειες, επί ώρες στάθηκε αδύνατον.
Λήξη πληρωμής σε δύο μέρες!
Επιπλέον κατήγγειλε ότι του ήρθε μήνυμα για τον λογαριασμό Πέμπτη και η προθεσμία πληρωμής ήταν τη Δευτέρα (δηλαδή δύο εργάσιμες χωρίς το Σαββατοκύριακο).
Ο συμπολίτης που κάνει παράπονα, παρατήρησε ότι οι έναντι λογαριασμοί ήταν χαμηλότεροι σε σχέση με όσα πλήρωσε τα προηγούμενα χρόνια και η ΔΕΥΑΜΒ έκανε τις χρεώσεις στον εκκαθαριστικό, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί τελικά τόσο υψηλός.
Ο ίδιος τονίζει ότι ο τρόπος υπολογισμού της ΔΕΥΑΜΒ είναι λανθασμένος και ζητά να αλλάξει, γιατί ο επόμενος εκκαθαριστικός, που θα περιλαμβάνει τις χρεώσεις για το καλοκαίρι θα είναι επίσης πολύ υψηλός και θα δυσκολευτεί να τον αποπληρώσει, σε μια οικονομική συγκυρία δύσκολη για το κάθε νοικοκυριό.






























