Έπιασε κορυφή ο Αντώνης Παπανικολάου από το 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας με 19660 μόρια!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Στοχεύει στην Ιατρική Αθηνών

Κορυφή έπιασε ο Αντώνης Παπανικολάου, ο μαθητής από το 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας καθώς συγκέντρωσε στις πανελλαδικές 19660 μόρια, γράφοντας 20 στη Βιολογία, 20 στη Φυσική, 18,4 στην Έκθεση και 19.9 στη Χημεία.

«Περίμενα ότι τα πήγα καλά, όμως δεν περίμενα τόσο καθώς είχα αμφιβολίες για την Έκθεση, που είναι πιο υποκειμενικό μάθημα», είπε ο αριστούχος μαθητής. Ο ίδιος χαρακτήρισε τη χρονιά, που μόλις έκλεισε επιτυχημένα ως απαιτητική, που ήθελε μέτρο και όχι τόσο οργάνωση. «Χρειάζονταν συστηματικό διάβασμα, 5 ωρών καθημερινά αλλά και ξεκούραση. Δεν αισθάνομαι ότι στερήθηκα πολλά, καθώς μέχρι στον Μάιο έβγαινα 2-3 φορές τον μήνα», τόνισε ο Αντώνης.
Ο ίδιος στοχεύει την Ιατρική Αθηνών και φαίνεται ότι η ιστορική σχολή είναι έτοιμη να τον υποδεχτεί.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.