Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικά σεμινάρια στο πλαίσιο της δράσης «ψηφίΑ – ψηφιακή Απελευθέρωση», η οποία υλοποιείται από την Πορεία Υγείας Κοιν.Σ.Επ., με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας γύρω από τη χρήση των ψηφιακών μέσων.
Το πρώτο σεμινάριο διεξήχθη την Τετάρτη 18 Μαρτίου, με τη συμμετοχή 23 εκπαιδευτικών και μελών ειδικού επιστημονικού προσωπικού. Κατά τη διάρκειά του, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για τις έννοιες της ψηφιακής συνδεσιμότητας και της ψηφιακής εξάρτησης, ενώ συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες και εξασκήθηκαν σε πρακτικά παραδείγματα πρόληψης της κατάχρησης ψηφιακών οθονών. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές από την εφαρμογή της δράσης σε σχολικές μονάδες της Μαγνησίας, ενώ διανεμήθηκε και σχετικό επιμορφωτικό υλικό για αξιοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το σεμινάριο φιλοξενήθηκε στον χώρο του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου, με τεχνική υποστήριξη από το 7ο Γυμνάσιο Βόλου. Στη συνδιοργάνωση συμμετείχε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, με την παρουσία στελεχών της εκπαίδευσης, ενώ η δράση τελούσε υπό την αιγίδα της Αντιδημαρχίας Παιδείας – Εκπαίδευσης Δήμου Βόλου. Τον συντονισμό ανέλαβαν εξειδικευμένοι επαγγελματίες από την Πορεία Υγείας, με εμπειρία στην ψυχοθεραπεία και την παιδαγωγική.
Ακολούθησε, την Παρασκευή 20 Μαρτίου, διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο με τη συμμετοχή 27 εκπαιδευτικών και επαγγελματιών από σχολικές δομές της Μαγνησίας, άλλων περιοχών της Ελλάδας και της Κύπρου. Ενδεικτικά, συμμετείχαν εκπαιδευτικοί και επιστημονικό προσωπικό από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μηλεών – Καλών Νερών, το 7ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου και το ΚΕΔΑΣΥ Μαγνησίας. Στο σεμινάριο συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπαιδευτικοί και επιστημονικό προσωπικό από σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και από υποστηρικτικές δομές ειδικής αγωγής.
Η δράση αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο, με την πραγματοποίηση τελικής εκδήλωσης, κατά την οποία εκπαιδευτικοί θα παρουσιάσουν την εμπειρία τους από την εφαρμογή των δραστηριοτήτων σε μαθητές και μαθήτριες.































