Κόντρα ξέσπασε χθες μεταξύ του απερχόμενου και του νεοεκλεγέντος Περιφερειάρχη με τον κ. Κουρέτα να αναφέρει σε δηλώσεις του ότι τα μηχανήματα που εκτελούσαν έργα αποκατάστασης με προφορική εντολή του κ. Αγοραστού σταμάτησαν τις εργασίες στις 16 Οκτωβρίου, δηλαδή τη Δευτέρα μετά τις εκλογές. Από την πλευρά του ο κ. Αγοραστός διέψευσε τα λεγόμενα του κ. Κουρέτα και ανέφερε πως όλα τα μηχανήματα είναι έξω, είναι στους δρόμους και είναι στα έργα.
Ο κ. Γιάννης Χατζηπαρασίδης, πρόεδρος του Συλλόγου χειριστών μηχανημάτων έργων Μαγνησίας μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη για το τι συμβαίνει στη Μαγνησία με τα μηχανήματα λέγοντας «υπήρχε ένα πρόβλημα πριν από δύο ημέρες που μιλούσα με την Περιφέρεια με το θέμα των πληρωμών, για τις τιμολογήσεις και τις ώρες. Σήμερα είναι όλα τα μηχανήματα στα έργα κανονικά. Μου είπαν από την Περιφέρεια ότι θα συντονιστούν κάποιες επιτροπές κατά νομό, για να μπορέσουν να πάρουν τα χρήματα που έχουν δώσει κεντρικά από την Κυβέρνηση. Μου είπαν ότι θα γίνει πιο γρήγορα η συγκέντρωση των επιτροπών, και η τιμολόγηση». Ο ίδιος τόνισε ότι 42 ημέρες τώρα που επιχειρούν τα μηχανήματα σε όλη τη Μαγνησία αλλά και στον Δήμο Βόλο, δεν έχουν λάβει χρήματα με τα κοστολόγια να είναι αρκετά μεγάλα, καθώς πρέπει να καλυφθούν έξοδα πετρελαίου αλλά και οι μισθοί.
«Δεν έχει πάρει χρήματα μέχρι τώρα κανείς. Απλώς έχουμε τιμολογήσει στον Δήμο, έχουμε δώσει ώρες, έχουμε υπογράψει συμβάσεις και προχωράμε. Η Περιφέρεια επειδή είχε το πρόβλημα για να μοιραστούν όλα τα χρήματα, όπως μου είπαν, έπρεπε να οργανωθούν κάποιες επιτροπές για να πάρουν τα χρήματα», εξήγησε ο κ. Χατζηπαρασίδης και υπογράμμισε ότι μέχρι τώρα και με τον Δήμο και με την Περιφέρεια οι χειριστές λειτουργούσαν με προφορικές εντολές.
Σημείωσε δε, πως υπάρχει εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες και ποτέ οι κάτοχοι των μηχανημάτων δεν έχασαν χρήματα από την Περιφέρεια, ενώ σημείωσε πως δεν τίθεται θέμα μη εμπιστοσύνης του κ. Κουρέτα. Ο κ. Χατζηπαρασίδης επεσήμανε ότι τα μηχανήματα είναι έξω, βρίσκονται στα έργα και εκείνο που επιθυμούν οι χειριστές είναι η γρήγορη εκταμίευση των χρημάτων για να καλύψουν με τη σειρά τους τα έξοδα, που έχουν δημιουργηθεί.
Βέβαια, ανέφερε ότι η γρήγορη αποπληρωμή είναι ένα ζήτημα σχετικό φέρνοντας το παράδειγμα του Δήμου Βόλου, καθώς χρειάζονται ακόμη τρεις εβδομάδες για να πληρωθεί το πρώτο τιμολόγιο από το πρώτο κύμα του Daniel, ενώ υπάρχει και το δεύτερο κύμα της ίδιας κακοκαιρίας κι έπειτα ο Elias, φαινόμενο για το οποίο οι χειριστές δεν έχουν καν πιστοποίηση, όπως ανέφερε ο ίδιος.
Σε ότι αφορά στον όγκο των μηχανημάτων, ο ίδιος σημείωσε ότι υπάρχουν και από τη Μαγνησία και από τη Λάρισα και τον Τύρναβο, με την περιφέρεια να παίρνει τα πιο μεγάλα και ο Δήμος τα πιο μικρά και ευέλικτα.
Σε ότι αφορά στον Κραυσίδωνα ο κ. Χατζηπαρασίδης σημείωσε ότι χθες επιχειρούσαν στο ποτάμι έξι συνολικά μηχανήματα, ενώ σχολίασε ότι ο καθαρισμός του προχωρά με καλό ρυθμό παρά τα πάρα πολλά φερτά υλικά. Για τις δυσκολίες που υπάρχουν εστίασε κυρίως στα σημεία κάτω από τις γέφυρες, όπως σε αυτή στο Jumbo, συμπληρώνοντας πως μερικές γέφυρες έχουν καθαριστεί μερικές όμως όχι. Για τον καθαρισμό αυτών των σημείων, σύμφωνα με τον κ. Χατζηπαρασίδη υπάρχουν μικρά μηχανήματα που μπορούν να μπουν κάτω από τις γέφυρες, καθώς τίποτα δεν είναι τεχνικά αδύνατο.
Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου




























