Δεν υπάρχει μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων για τη μετατροπή της οδού Ιάσονος σε ήπιας κυκλοφορίας παραδέχθηκε ο αντιδήμαρχος Γ. Μουλάς, δηλώντας πως το έργο εντάσσεται στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας χωρίς να έχει εκπονηθεί ειδικά η μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων.
Ο αντιδήμαρχος ανέφερε πραγματοποιήθηκε μια γενική μελέτη με φορέα υλοποίησης την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βόλου και πως δεν έχει αποχαρακτηριστεί από εθνικό δίκτυο η οδός Ιάσονος.
Αναφορικά με την τεχνική έκθεση ανέφερε ότι η υπηρεσία συνεργάστηκε με την αντίστοιχη της Βιώσιμης Κινητικότητας. Ο Δημήτρης Μαραγκόζης συντάκτης της τεχνικής έκθεσης από την Υπηρεσία Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλου, υποστήριξε ότι δεν είναι συγκοινωνιολόγος και πως προτείνεται η αλλαγή της Ιάσονος βάσει του ΣΒΑΚ, όπως επίσης και της Δημητριάδος, γεγονός που προτείνεται στο συγκεκριμένο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που έχει εκπονηθεί στο παρελθόν.































