«H βία δεν έχει θέση μέσα στην οικογένεια»-Περίπατος ευαισθητοποίησης στο κέντρο του Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Mέσα σε κλίμα σύμπνοιας, αλληλεγγύης και ενσυναίσθησης, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 21 Μαρτίου, «Περίπατος ευαισθητοποίησης κατά της Ενδοοικογενειακής Βίας» στο κέντρο της πόλης του Βόλου.

Με σημείο εκκίνησης την συμβολή των οδών Μεταμορφώσεως και Ερμού και τερματισμό το προαύλιο του Ιερού Ναού του Πολιούχου, Αγίου Νικολάου, η Διεύθυνση Αστυνομίας Μαγνησίας, η Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Σποράδων και ο Δήμος Βόλου, ένωσαν τις δυνάμεις τους και από κοινού με πολίτες που αγκάλιασαν τη δράση, περπάτησαν σιωπηλά αλλά δυνατά, για ελπίδα, προστασία και σεβασμό προς τα θύματα.

«Επρόκειτο για ένα κάλεσμα ανοιχτό προς όλους για μηδενική ανοχή σε περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, ώστε να διαδοθεί το μήνυμα “Σπάσε τη Σιωπή- Είμαστε Εδώ”» όπως σημειώνουν οι διοργανωτές.

Υπενθυμίζεται ότι η κύρια στόχευση της πανελλαδικής εκστρατείας που υλοποιούν το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, κατά τον μήνα Μάρτιο και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας που τιμήθηκε πριν από δύο εβδομάδες, είναι η πρόληψη και η αντιμετώπιση του φαινομένου της ενδοοικογενειακής βίας.

Εναρμονισμένη με το πλαίσιο αυτό, η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας, δια των Υπηρεσιών της, αφουγκράζεται, όπως σημειώνει στη σχετική ανακοίνωση, τις ανάγκες της κοινωνίας για εγρήγορση, επαγρύπνηση και ενημέρωση και θα συνεχίσει να προβαίνει σε πρωτοβουλίες που συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.