Η ΔΕΥΑΜΒ κόβει το νερό μέσα στον καύσωνα σε όσους χρωστούν

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ξεκινά μέσα στην εβδομάδα τις διακοπές

Παρά το γεγονός ότι η θερμοκρασία στον Βόλο έχει … χτυπήσει κόκκινο και το ίδιο σκηνικό του καιρού θα συνεχιστεί καθ΄όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η ΔΕΥΑΜΒ ανακοίνωσε ότι προχωρά, μέσα στον καύσωνα, σε διακοπές υδροδότησης σε όσους οφείλουν.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωσή της κάνει γνωστό ότι την τρέχουσα εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών στις οδούς Δημάρχου Γεωργιάδου, Αναλήψεως και Λόρδου Βύρωνος.

Υπενθυμίζει δε,  ότι διακοπή υδροδότησης επιβάλλεται, όταν υπάρχει ανεξόφλητο τριών λογαριασμών συμπεριλαμβανομένου του τρέχοντος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.