Η Εύη Ζουμπουλιά του 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Βόλου αρίστευσε με 19.520 μόρια

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την υψηλότερη βαθμολογία στο 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Βόλου συγκέντρωσε η Εύη Ζουμπουλιά, συγκεντρώνοντας 19520 μόρια. Η Εύη ήξερε ότι είχα πάει πολύ καλά στις πανελλαδικές, δεν περίμενε όμως ότι τα πήγε τόσο καλά, καθώς είχε αμφιβολίες για την Έκθεση. Παρόλα αυτά κατάφερε και έγραψε 17,7 στην Έκθεση, 20 στα Μαθηματικά, 20 στη Φυσική και 19,9 στη Χημεία.
Μιλώντας για τη χρονιά που ολοκληρώθηκε, η Εύη σημείωσε ότι ήταν δύσκολη και αρκετά πιεστική. Παρόλα αυτά είχε την απόλυτη στήριξη της μητέρας της και των φίλων της και από ψυχολογικής πλευράς η χρονιά κύλησε πολύ ομαλά.
Στόχος της το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στη Θεσσαλονίκη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.