Οι διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Βόλου και το Άτυπο Δίκτυο Φορέων Υγείας της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος και Αλμυρού, διοργανώνουν ημερίδα με κεντρικό θέμα την προαγωγή της στοματικής υγείας των παιδιών σχολικής ηλικίας, την Παρασκευή 20 Μαρτίου στις 11:00 στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος και Αλμυρού,
Η ημερίδα απευθύνεται στους Υπευθύνους Σχολικής Ζωής των Σχολείων αρμοδιότητας ΔΔΕ Μαγνησίας, τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 και στους Εκπαιδευτικούς των Τομέων Υγείας -Ιατρικής, Οδοντιατρικής και Νοσηλευτικής των ΕΠΑΛ και ΕΚ.
Στόχος της ημερίδας είναι η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας σχετικά με τη σημασία της πρόληψης των οδοντικών τραυματισμών κατά την άθληση, καθώς και την ανάδειξη του ρόλου της σωστής διατροφής και της προστασίας της στοματικής υγείας των παιδιών σχολικής ηλικίας.
Όπως σημειώνεται σχετικά, η αθλητική οδοντιατρική αποτελεί σημαντικό πυλώνα για την προάσπιση της καλής στοματικής υγείας των παιδιών, δεδομένου του γεγονότος ότι η συμμετοχή τους σε αθλητικές δραστηριότητες αποτελεί μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους. Μέσα από την πρόληψη, την ενημέρωση και τη χρήση κατάλληλων προστατευτικών μέσων, όπως οι ειδικοί οδοντικοί νάρθηκες, μπορεί να μειωθεί σημαντικά ο κίνδυνος τραυματισμών. Παράλληλα, ενημερώνει μαθητές/τριες, αθλητές/τριες και εκπαιδευτικούς για τη σημασία της προστασίας των δοντιών και της διατήρησης της καλής στοματικής υγείας.































