Κ. Γαργάλας στο Ράδιο ΕΝΑ: Υπάρχει ζήτημα ασφάλειας και εύρυθμης λειτουργίας του 27ου Δημοτικού Σχολείου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ανέφερε ο δημοτικός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης με αφορμή την κινητοποίηση

Δίκαια και αυτονόητα χαρακτήρισε τα προβλήματα των γονέων μαθητών του 27ου Δημοτικού Σχολείου Αλυκών για ασφάλεια των παιδιών τους και εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, ο δημοτικός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Κώστας Γαργάλας, με αφορμή τη χθεσινή κινητοποίηση, καθώς μπροστά από το σχολείο διοχετεύτηκε η κυκλοφορία της εθνικής οδού, μέχρι να κατασκευαστεί η νέα γέφυρα στο Αλυγαρόρεμα. Αναφορικά με τους επαγγελματίες, ο αποκλεισμός διέλευσης των οχημάτων από το συγκεκριμένο σημείο, δημιουργεί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα πρόβλημα στις παρακείμενες επιχειρήσεις. Για να λυθεί το πρόβλημα προτείνεται να εξεταστεί το στήσιμο γέφυρας Μπέλλεϊ ή η δημιουργία ιρλανδικής διάβασης μέσα από το ρέμα.

Ο Κώστας Γαργάλας, δημοτικός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης, μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη και είπε ότι στην κινητοποίηση ανταποκρίθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι της ΛΑΣ, ενώ το σχολείο που έχει απασχολήσει για πολλά ζητήματα, πλέον αντιμετωπίζει και το κυκλοφοριακό, με την κατασκευή της νέας γέφυρας στο Αλυγαρόρεμα.

Σύμφωνα με τον δημοτικό σύμβουλο, το ζήτημα που αναφέρεται στο κυκλοφοριακό, με την εκτροπή της διέλευσης των οχημάτων βαρέων και μη, στην οδό Προφήτη Ηλία, έρχεται ως κερασάκι στην τούρτα σε άλλα προβλήματα που ταλανίζουν το σχολείο. «Έχουν δίκιο οι γονείς και γι’ αυτό ακριβώς παραβρεθήκαμε και εμείς, διότι είμαστε της άποψης ότι αν ο κόσμος δεν κατεβεί στον δρόμο για να διεκδικήσει τα αυτονόητα δικά του αιτήματα για ασφάλεια των παιδιών και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου», τόνισε ο σύμβουλος της ΛΑΣ.

Ο σύμβουλος είπε ότι υπάρχει πρόβλημα με την αύξηση της επικινδυνότητας και ο εντοπισμός των προβλημάτων από τον Σύλλογο Γονέων, τους πολίτες και κατοίκους της περιοχής ισχύει σε πολλά επίπεδα, όπως η λειτουργία του σχολείου, η εξυπηρέτηση των γονέων και κηδεμόνων που πηγαίνουν και παραλαμβάνουν τα παιδιά.
Επίσης είπε ότι με το κυκλοφοριακό αυξήθηκαν τα επίπεδα θορύβου, ενώ στο σχολείο κάποιες αίθουσες στεγάζονται σε κοντέινερς, δίπλα στον δρόμο που θα υποκαταστήσει την εθνική οδό, ενώ ένα ακόμη ζήτημα είναι η εξυπηρέτηση του αστικού ΚΤΕΛ, για το οποίο βρέθηκε λύση, μέχρι να κατασκευαστεί η γέφυρα.
Ένα τρίτο ζήτημα είναι ότι το 27ο Σχολείο είναι ένα κτίριο με θεμελιώσεις – φάντασμα, εδώ και έξι χρόνια, που επιβαρύνει την κατάσταση και επιβαρύνει επιπρόσθετα, αποκλείοντας την πρόσβαση των παιδιών προς το πεζοδρόμιο, βόρεια του συγκροτήματος.
«Επισημάνθηκαν και άλλα προβλήματα που υπάρχουν, όπως η διέλευση των μαθητών από αίθουσα σε αίθουσα, καθώς μαθητές και δάσκαλοι για να φτάσουν στην αίθουσα που κάνουν μάθημα, πρέπει να περάσουν από άλλη αίθουσα», τόνισε ο σύμβουλος.

Υπάρχει τρόπος εκτροπής χωρίς επιβάρυνση
Αναφορικά με τους επαγγελματίες, ο κ. Γαργάλας τόνισε ο αποκλεισμός διέλευσης των οχημάτων από το συγκεκριμένο σημείο, δημιουργεί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα πρόβλημα στις παρακείμενες επιχειρήσεις.
Ωστόσο, πρόσθεσε ότι εάν υπάρχει βούληση, πάντα μπορεί να βρεθεί ένας τρόπος για να μπορέσει να εκτραπεί η κυκλοφορία, ειδικά σε ότι έχει σχέση με τεχνικά ζητήματα, χωρίς να επιβαρύνεται το οικιστικό περιβάλλον και ταυτόχρονα εξυπηρετώντας τις παρακείμενες επιχειρήσεις.
«Το κομμάτι θα μπορούσε να λειτουργήσει με μια κατασκευή τύπου είτε γέφυρας Μπέλλεϊ, η οποία ανακοινώθηκε πως είναι στη διάθεση της εταιρίας, είτε ιρλανδικής μορφής, όπως γινόταν στη διέλευση των οχημάτων στην Μπούφα, στη διασταύρωση των Μηλεών και λειτούργησε εύρυθμα στο διάστημα που γίνονταν οι κατασκευές», τόνισε ο Κ. Γαργάλας.
Ο ίδιος τόνισε ότι είναι στο χέρι του Δήμου να πιέσει, διότι είναι πρωτεύον για τον Δήμο η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και η αποκατάσταση των όρων ασφαλούς λειτουργίας τους.
Όσον αφορά την απουσία της Δημοτικής Αρχής από την κινητοποίηση εκτίμησε ότι ίσως το θεώρησαν δευτερεύον ζήτημα, ενώ πρωτεύον είναι η προετοιμασία για τα Χριστούγεννα.

Για την ανακοίνωση της βουλευτής της ΝΔ Ζέττας Μακρή, ότι υπάρχει διαθέσιμη μια γέφυρα Μπέλλεϊ, ο Κ. Γαργάλας ανέφερε ότι προφανώς μπορεί να λύσει προβλήματα, καθώς αρκετός χώρος στο ύψος του Αλυγαρορέματος είναι απαλλοτριωμένος σε χρήση του Δημοσίου και θα μπορούσε να κατασκευαστεί μια τέτοιου είδους γέφυρα, διευκολύνοντας την κίνηση με περιορισμούς.

Ο δημοτικός σύμβουλος τόνισε την ανάγκη κατασκευής νέας γέφυρας στο Αλυγαρόρεμα, που θα έπρεπε να είναι γίνει δεκαετίες πριν, αλλά όταν γίνει παρέμβαση σε οδικό δίκτυο έπρεπε να είχε προβλεφθεί πως θα λειτουργήσει η εκτροπή κυκλοφορίας, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες της περιοχής, κάτι που θα μπορούσε να γίνει από την εταιρία που ανέλαβε το έργο και έχει τεχνική σκέψη και know how, από τέτοια έργα.

Αντιλαϊκή η Δημοτική Αρχή
Για το γεγονός ότι δεν ενημερώθηκαν επιχειρήσεις και κάτοικοι για την εκτροπή, ο κ. Γαργάλας είπε ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της ασκούμενης πολιτικής από τη Δημοτική Αρχή, η οποία θεωρεί ότι ο Βόλος είναι βιλαέτι της και τόνισε ότι είναι υποχρέωση του Δήμου να ενημερώνει τους δημότες, ειδικά για τέτοιου είδους σοβαρά ζητήματα.
«Αυτή η Δημοτική Αρχή είναι μια αντιλαϊκή Δημοτική Αρχή, που δεν την ενδιαφέρει πως θα επωμιστεί τα βάρη ο δημότης, όποια κίνηση και πίεση γίνεται, γίνεται προς αυτή την κατεύθυνση. Το θέμα πρέπει να έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο, να συζητηθεί, να παρθεί απόφαση ομόφωνη και να αναγκάσει ουσιαστικά την εταιρία να κατασκευάσει ατά τα έργα που πρέπει, δεδομένου ότι υπάρχει και η διάθεση, απ’ ότι εκφράστηκε η κρατική, να βοηθηθεί ως προς την παροχή υλικών, όπως είναι η γέφυρα Μπέλλεϊ», ανέφερε ο δημοτικός σύμβουλος.
Ακόμη είπε ότι αυτά δεν ενδιαφέρουν τη Δημοτική Αρχή και οι δημότες πρέπει να περιφρουρούν τα δικαιώματά τους.

Στην τύχη της η πόλη με τα έργα
Σε σχέση με τα έργα που γίνονται στην πόλη και αν υπάρχει αστυνόμευση, ρύθμιση της κυκλοφορίας ή παρέμβαση, ο Κ. Γαργάλας τόνισε ότι έχουν αφεθεί όλα στην τύχη τους. Πριν δύο μήνες η ΛΑΣ κατέθεσε ερώτηση – και δεν πήρε απάντηση – ποια είναι η επίβλεψη που ασκεί στα έργα, με ποιόν τρόπο γίνεται, ώστε να μπουν στο παιχνίδι που είναι υποχρεωμένοι, γιατί αφορά την πόλη και την κυκλοφορία.
Ο δημοτικό σύμβουλος είπε ότι αν κάποιος κυκλοφοράει σε ένα δρόμο με όχημα ή πεζός και ξαφνικά αναγκάζεται να κάνει έναν κύκλο μέσα από τον ιστό της πόλης, απροειδοποίητα και χωρίς κανένα έλεγχο, όπου κλείνει ο καθένας, με αποτέλεσμα η πόλη να έχει κατακτήσει Ελ Ντοράντο, με την έννοια της λειτουργίας της, σε μια απόλυτη ακαταστασία.
Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης Ντίνος Στεργιόπουλος

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.