«Καινοτομίες για την ενδυνάμωση της γυναίκας στην ψηφιακή εποχή»: Εκδήλωση του Σοροπτιμιστικού Ομίλου Βόλου «Θέτις»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Την Τετάρτη 11 Μαρτίου στο ξενοδοχείο «Παρκ»

Εκδήλωση με θέμα «Καινοτομίες για την ενδυνάμωση της γυναίκας στην ψηφιακή εποχή» διοργανώνει ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Βόλου «Θέτις» την Τετάρτη 11 Μαρτίου στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου Παρκ (Δεληγιώργη 2 – Πολυμέρη) στον Βόλο.
Θα μιλήσουν οι : Δρ Χαρίκλεια Τσαλαπάτα με θέμα «Καινοτομία με έμπνευση τη φύση. Βιομίμηση στην εκπαίδευση για την ενδυνάμωση των γυναικών», Δρ Καίτη Χούστη με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη και Συνηγορία υπέρ των γυναικών» και Δρ Ελένη Λαϊτσου με θέμα «Γυναίκες στην ψηφιακή εποχή : από τις ανισότητες στις ευκαιρίες».
Θα ακολουθήσει συζήτηση. Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.