Με επιτυχία η εθελοντική αιμοδοσία του ΕΕΕΕΚ Βόλου και του 4ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώθηκε τη Δευτέρα 2 Μαρτίου από τις 9.00 ως και τις 13.00, από τους Συλλόγους Προσωπικού και Διδασκόντων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Βόλου και του 4ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας, σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των δύο σχολείων, το Άτυπο Δίκτυο Φορέων Υγείας της Ι.Μ.Δ., την Κινητή Μονάδα της Υπηρεσία Αιμοδοσίας του Γ .Ν. Βόλου και τον Σύλλογο Θαλασσαιμίας Νομού Μαγνησίας.


Η πρόεδρος του Συλλόγου Θαλασσαιμίας κ. Δέσποινα Λουκάκη και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου, εκφράζουν με ανακοίνωσή τους τις πιο θερμές τους ευχαριστίες σε όλους τους εθελοντές αιμοδότες που προσήλθαν, ιδιαίτερα όλους όσοι προσέφεραν αίμα για πρώτη φορά.


Επίσης, ευχαριστούν το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Υπηρεσίας Αιμοδοσίας του Γ.Ν. Βόλου, που συνόδευσαν την κινητή μονάδα, για την άριστη συνεργασία.
Παράλληλα, ευχαριστούν τον Διευθυντή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Βόλου κ. Αλμπανούδη Γιώργο και τον Διευθυντή του 4ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας κ. Παρασκευά Ευάγγελο, για τη διοργάνωση άλλης μιας δράσης ανιδιοτελούς προσφοράς στον συνάνθρωπο για 7η συνεχόμενη χρονιά σε συνεργασία με το Σύλλογο Θαλασσαιμίας.


Τέλος, ευχαριστούν τις κ.κ. Κατσιαούνη Συραγώ και Πατσιαούρα Βάγια –Νοσηλεύτριες του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Βόλου για τον άψογο συντονισμό της δράσης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.