Τέσσερις μήνες έχουν περάσει από τη στιγμή που ξεκίνησαν οι εργασίες ανακατασκευής των πεζοδρομίων στην οδό Δημητριάδος και το ξερίζωμα των φυτών στα παρτέρια. Ο Δήμος Βόλου είχε δεσμευτεί ότι τα λουλούδια και οι ελιές θα επανφυτευτούν, όμως μέχρι σήμερα, τα παρτέρια στα καινούργια πεζοδρόμια «φιλοξενούν» μόνο χώματα…
Ειδικότερα, στις 4 Μαρτίου και μετά από δημοσιεύματα του magnesianews.gr, που έδειχνε τα πετσοκομμένα και πεταμένα λουλούδια και ελιές, που υπήρχαν στα παρτέρια της οδού Δημητριάδος ο Δήμος Βόλου εξέδωσε ανακοίνωση, κάνοντας γνωστό ότι όλα τα φυτά θα επαναφυτευτούν.
«Τα λουλούδια και οι ελιές δεν πετιούνται, αλλά απομακρύνονται προσωρινά και θα επανατοποθετηθούν, τα ίδια, με την ολοκλήρωση του έργου ανά τομέα. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει μέχρι τέλος Μαρτίου, χρόνος που επιτρέπουν οι κλιματολογικές συνθήκες, και θα επαναληφθεί από τον προσεχή Σεπτέμβριο», επεσήμανε η ανακοίνωση του Δήμου.
Σε λίγες ημέρες τελειώνει ο Ιούνιος και τα λουλούδια δεν έχουν τοποθετηθεί στα παρτέρια. Ελάχιστες ελιές έχουν φυτευτεί και γύρω τους έχουν φυτρώσει διάφορα χόρτα. Η «πρόσοψη» της πόλης είναι μέσα στο τσιμέντο και το χώμα, με το χρονοδιάγραμμα του δήμου να μην έχει τηρηθεί.
Δείτε φωτογραφίες










































