Στην παγωνιά μένουν… εκατοντάδες Βολιώτες οι οποίοι περιμένουν εγκαταστάτες που συνεργάζονται με την εταιρεία ΕΔΑ ΘΕΣΣ να τοποθετήσουν τον μετρητή για να προχωρήσει η διαδικασία για να συνδεθεί το σπίτι τους με το δίκτυο φυσικού αερίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλοί Βολιώτες περιμένουν εδώ και μήνες χωρίς όμως κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα. Όπως ανέφεραν στο magnesianews.grκαταναλωτές υπέβαλαν αίτηση εγκατάστασης από τον περασμένο Αύγουστο και έτσι υπογράφηκε συμβόλαιο στο οποίο αναγράφονταν ως εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών η 30ή Οκτωβρίου. Παρόλα αυτά η συγκεκριμένη ημερομηνία πέρασε και δίχως κάποιο αποτέλεσμα. Μάλιστα σύμφωνα με καταναλωτή, απευθύνθηκε στα γραφεία της εταιρείας στον Βόλο, λαμβάνοντας την υπόσχεση ότι μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου θα έχει έρθει συνεργείο για να εγκαταστήσει το ρολόι. Ο καιρός πέρασε χωρίς να γίνει τίποτα, με τον πολίτη να μεταβαίνει εκ νέου στην ΕΔΑ ΘΕΣΣ -EnaonEDAμετά από την εξαγορά από τους Ιταλούς- ρωτώντας το πότε θα γίνει η εγκατάσταση, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία για να λειτουργήσει το φυσικό αέριο και να ζεσταθεί το σπίτι. Του ανακοίνωσαν νέα καθυστέρηση και συγκεκριμένα τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του Δεκεμβρίου, ενώ υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να κάνουν Χριστούγεννα χωρίς θέρμανση, υπό πολύ δύσκολες συνθήκες και με κίνδυνο για την υγεία τους…
Αιτία, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξαν εκπρόσωποι της EnaonEDA σε καταναλωτές, όλων αυτών των τεράστιων καθυστερήσεων είναι η έλλειψη επαρκούς αριθμού μηχανικών για να πραγματοποιήσουν τη συγκεκριμένη εργασία, καθώς υπάρχουν μόλις δύο συνεργεία για να εξυπηρετήσουν εκατοντάδες αιτήματα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα. Έτσι οι ουρές της αναμονής ολοένα και αυξάνονται όπως αυξάνεται και η οργή των καταναλωτών οι οποίοι εν μέσω χειμωνιάτικων συνθηκών προσπαθούν να προστατευτούν από το κρύο που επικρατεί στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού τους. Κάποιοι μιλάνε για λάθος προγραμματισμό από πλευράς τόσο της εταιρείας, όσο και των μηχανικών οι οποίοι ανέλαβαν την εκτέλεση του έργου χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν επαρκώς στον μεγάλο όγκο αιτημάτων που υπήρξε.
Σύμφωνα με καταναλωτές το πρόβλημα δεν είναι φετινό, αλλά έχει ξεκινήσει από πέρσι, όταν και πάλι Βολιώτες ήταν σε απόγνωση περιμένοντας να τους τοποθετήσουν το ρολόι μέχρι και λίγες ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα…
Γιώργος Στεργίου































