Μήνυση της ΔΕΥΑΜΒ κατά συμβούλων των μειοψηφιών για συκοφαντική δυσφήμιση

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση κατέθεσαν σήμερα στην Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βόλου, ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ, Αργύρης Κοπάνας, και ο γενικός διευθυντής Δημήτρης Κουτσιφέλης σε βάρος δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης και τοπικών μέσων ενημέρωσης με αφορμή δηλώσεις και δημοσιεύματα ότι “ο Βιολογικός του Βόλου λειτουργεί χωρίς άδεια περιβαλλοντικών όρων” και “επιμολύνει το θαλάσσιο περιβάλλον” και ότι “υπάρχει πόρισμα των επιθεωρητών περιβάλλοντος σε βάρος της ΔΕΥΑΜΒ για το περιστατικό ρύπανσης στο λιμάνι του Βόλου τον περασμένο Μάιο”.

Η μήνυση αφορά το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης και καταφέρεται εναντίον των κ.κ. Νίκου Παπαπέτρου – επικεφαλής της παράταξης «Συμμαχίας για τον Βόλο», Στέλιου Λημνιού και Μάρκου Βαξεβανόπουλου – δημοτικών συμβούλων της μείζονος μειοψηφίας και Κώστα Γαργάλα – δημοτικού συμβούλου της ΛΑΣ για όσα «ψευδώς υποστήριζαν σε δημόσιες δηλώσεις τους για τη ΔΕΥΑΜΒ». Επίσης, ο διευθυντής της ΔΕΥΑΜΒ κ. Κουτσιφέλης μηνύει τους κ.κ. Λημνιό και Βαξεβανόπουλο.
Σε δηλώσεις του ο κ. Κοπάνας υποστήριξε ότι «θίγεται βάναυσα η τιμή και η υπόληψη της διοίκησης των εργαζομένων της ΔΕΥΑΜΒ, η αξιοπιστία της επιχείρησης και κυρίως η φήμη του Βόλου και μάλιστα λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη της θερινής τουριστικής σεζόν».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.