Ν. Ευαγγελινός στο Ράδιο ΕΝΑ: Αίτημα στο υπουργείο για προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
«Έως και 15.000 πολίτες μετακινούνται καθημερινά με το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου»

Επεκτείνεται το δίκτυο έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων στον Βόλο και σιγά σιγά θα εκλείψουν τα χάρτινα στις αστικές συγκοινωνίες. Παράλληλα θα εγκατασταθούν μηχανήματα φόρτισης, περίπου 20 σε όλη την πόλη, όπου ο επιβάτης θα έχει τη δυνατότητα να φορτίζει το εισιτήριό του. Ο επιβάτης θα έχει και την επιλογή των πολλαπλών διαδρομών σε Α’ και Β’ Ζώνη, αλλά και προσφορών, όπως το 10+1. Μέχρι στιγμής, όπως ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Δ. Καρεκλίδη ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, Νίκος Ευαγγελινός, τη λευκή κάρτα διαδρομών την έχουν προμηθευτεί πάνω από 10.000 άτομα, έχοντας δύο επιλογές στο θέμα αγοράς κάρτας. Δηλαδή την προσωποποιημένη, όπου αναγράφονται τα στοιχεία του κατόχου και σε περίπτωση που χαθεί υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επανέκδοσης και την απρόσωπη στην οποία φορτίζονται μόνο διαδρομές.

Παράλληλα ο επιβάτης μπορεί να αγοράσει εισιτήριο μέσα στο λεωφορείο και με την κάρτα τραπέζης του με μια μικρή επιβάρυνση. Για να μπορούν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό εισιτήριο, οι δικαιούχοι του μειωμένου εισιτηρίου, όπως πολύτεκνοι, μαθητές και φοιτητές μπορούν να πάρουν κάρτα προσωποποιημένη για να μπορούν να τη φορτίζουν στα μηχανήματα με το μειωμένο εισιτήριο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν την κάρτα από τα εκδοτήρια του ΚΤΕΛ στη Ζάχου και από τα γραφεία της εταιρείας στην Κοραή. Οι μαθητές από την 1η Σεπτεμβρίου έως και τις 30 Ιουνίου έχουν τη δυνατότητα του μειωμένου εισιτηρίου, κάτι που ισχύει και για τους τρίτεκνους.

Χιλιάδες επιβάτες μετακινούνται καθημερινά

Σύμφωνα με τον κ. Ευαγγελινό, τις καθημερινές μετακινούνται κατά μέσο όρο σε όλη την πόλη με τα λεωφορεία από 12.000 έως και 15.000 επιβάτες. «Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι τον βολεύει η χρήση των ΜΜΜ, καθώς πρόκειται για φιλικά προς το περιβάλλον μέσα. Πλέον προωθείται ιδιαίτερα το ηλεκτρικό λεωφορείο το οποίο είναι ακριβό και δεν μπορεί να αγοραστεί χωρίς να δοθούν επιδοτήσεις από το κράτος.

Υπάρχει ένα πρόγραμμα που θα τρέξει αργότερα από το υπουργείο Μεταφορών και για τις πόλεις της επαρχίας και θα διεκδικηθεί και από το Αστικό ΚΤΕΛ. Αυτή τη στιγμή ένα μεγάλο κομμάτι του στόλου αποτελείται από πετρελαιοκίνητα λεωφορεία Euro 4 και 5. Εξετάζονται και τα ηλεκτρικά χωρίς να είναι εύκολο κάτι τέτοιο, γιατί δεν έχουμε και ως πόλη την απαραίτητη υποδομή στη δημιουργία σταθμών» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ευαγγελινός.

Ο επιβάτης μέσω της σχετικής εφαρμογής στο κινητό του τηλέφωνο μπορεί να βλέπει σε πραγματικό χρόνο πού βρίσκεται το κάθε λεωφορείο και σε πόση ώρα θα περάσει από τη στάση. Ο πρόεδρος του Αστικού, τονίζει ότι όλα τα λεωφορεία συντηρούνται κανονικά, με το λεωφορείο να είναι το ασφαλέστερο όχημα κυκλοφορίας στην πόλη. Η ακινητοποίηση κάποιου λεωφορείου λόγω μηχανικής βλάβης μπορεί να προκαλέσει μεγάλη καθυστέρηση κατά τις ώρες αιχμής, με την εταιρεία να προσπαθεί να μετακινεί γρήγορα κάποιο λεωφορείο το οποίο έχει υποστεί κάποια ζημιά για να μην δημιουργούν πρόβλημα στην κυκλοφορία.

Πήγε καλά το μεταφορικό έργο στη Σκόπελο

Ο πρόεδρος του αστικού τόνισε ότι θετικά ήταν τα μηνύματα που έλαβαν από πολίτες, επιχειρηματίες και τουρίστες για τη φετινή πραγματοποίηση δρομολογίων στη Σκόπελο, αποτελώντας μια βάση για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα την επόμενη χρονιά, καθώς το γεγονός αυτό διαχέεται. Έτσι οι τουρίστες γνωρίζουν ότι μπορούν να μετακινηθούν άνετα και οικονομικά όλες τις ώρες, χωρίς να χρειάζεται να νοικιάσουν αυτοκίνητο ή δίκυκλο. «Δώσαμε ζωή σε όλο το νησί, ενώ και στη Σκιάθο η συγκοινωνία διεξάγεται άψογα με δρομολόγια κάθε 6-7 λεπτά» κατέληξε ο κ. Ευαγγελινός.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Γιώργος Στεργίου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.