Του έκλεψαν και του διέλυσαν στη συνέχεια τη μοτοσικλέτα δύο 20χρονοι έναν Βολιώτη, με αποτέλεσμα να εντοπιστούν από κάμερες ασφαλείας, να ταυτοποιηθούν και κατόπιν να συλληφθούν από την Αστυνομία. Ειδικότερα τον Φεβρουάριο του 2025 οι δύο νεαροί αφαίρεσαν δίκυκλο που ήταν σταθμευμένο στην οδό Ανθίμου Γαζή και το παράτησαν αργότερα στην οδό Μαγνήτων με την Αχιλλέως. Ωστόσο, δεν σταμάτησαν εκεί καθώς τη διέλυαν σιγά σιγά, αφαιρώντας το βαλιτσάκι, τα φώτα, τη σέλα και άλλα κομμάτια. Οι δύο δράστες ταυτοποιήθηκαν μέσω καμερών ασφαλείας και τελικά συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βόλου. Δικάστηκαν και καταδικάστηκαν από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου ερήμην για κλοπή σε ποινή φυλάκισης 22 μηνών που μετατράπηκαν προς 10 ευρώ την ημέρα, 400 ευρώ χρηματική ποινή ο καθένας, με τριετή αναστολή και έφεση.
Γ.Σ.
































