Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2026 ο Μαθητικός Διαγωνισμός Ελληνικής Γλώσσας «Ελληνικών Συν-Ομιλία 2026» μεταξύ μαθητικών ομάδων Γυμνασίων και των Λυκείων του Νομού Μαγνησίας. Ο Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας 2026 με πρωτοβουλία του Γυμνασίου Σούρπης και υπό την αιγίδα της Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας. Συμμετείχαν σε αυτόν 66 μαθητικές ομάδες και πάνω από 200 μαθητές από 22 Γυμνάσια και Λύκεια του νομού Μαγνησίας.
Το 10ο Γυμνάσιο Βόλου συμμετείχε με ενθουσιασμό για 2η συνεχόμενη χρονιά στο διαγωνισμό αυτό με την ομάδα “ΟΙ ΛΕΞΙΘΗΡΕΣ”. Η Ελευθερία Ζάττα, ο Κωστής Μπιμπίλης, η Αφροδίτη Παπαθανασίου και η Αγγελική Φώτου, επιδεικνύοντας υψηλό επίπεδο γνώσεων και συνεργασίας, απάντησαν σε ηλεκτρονικό ημερολόγιο 100 ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών και τερμάτισαν δεύτεροι με 95 % σωστές απαντήσεις σε χρόνο 00:10:00.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών του σχολείου συγχαίρουν τους “ΛΕΞΙΘΗΡΕΣ”, που ξεχώρισαν για την αφοσίωση, την έμπνευση, την αγάπη τους για την ελληνική γλώσσα, την προσήλωσή τους στη μελέτη και την εξαιρετική τους επίδοση.
Συγχαίρουν, επίσης, και την Οργανωτική Επιτροπή του Γυμνασίου Σούρπης για την πρωτοβουλία και την επιτυχημένη διοργάνωση του διαγωνισμού.
“ΟΙ ΛΕΞΙΘΗΡΕΣ” από το 10ο Γυμνάσιο Βόλου ξεχώρισαν σε διαγωνισμό Ελληνικής Γλώσσας
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































