Οι μαίες του Κ.Υ. Βόλου μιλούν για την πρόληψη

https://www.bybus.gr/
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, οι μαίες του Κέντρου Υγείας Βόλου κ.κ.Κάκκα Πολυτίμη και Καραγιάννη Μαρία-Συραΐνα θα πραγματοποιήσουν ενημερωτική ομιλία σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού και του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας σε γυναίκες του Παραρτήματος Ρομά Αλιβερίου. Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί σήμερα Δευτέρα 9 Μαρτίου στο Παράρτημα Ρομά Αλιβερίου από τις 11.00-έως τις 12.30.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.