Παρουσιάστηκε στην Αθήνα η «νέα ΕΨΑ» – Επίκεντρο η ποιότητα και η καινοτομία

Στόχος να κατακτήσει μια από τις ηγετικές θέσεις μεταξύ των ελληνικών εταιριών του κλάδου

Τις προοπτικές, τη δυναμική και τους άξονες στρατηγικής ανάπτυξης της «νέας ΕΨΑ» παρουσίασαν σήμερα στην Αθήνα o Πρόεδρος του Επενδυτικού Ταμείου SMERemediumCap, κ.Νίκος Καραμούζης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΨΑ, κ.Τάκης Πέρκιζας σε δημοσιογράφους και στελέχη της αγοράς. Παράλληλα έγινε και η παρουσίαση των νέων προϊόντων που ξεχωρίζουν για τους ιδιαίτερους γευστικούς συνδυασμούς και τα αρώματά τους. Παρών στην σημαντική αυτή παρουσίαση και ο Όμιλος Καρεκλίδη, με τον εκδότη του Αρχιμήδη- Δημήτρη Καρεκλίδη.

 

Κατά την έναρξη της παρουσίασης έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην οικογένεια Τσαούτου, τους μετοχικούς εταίρους και συγκεκριμένα στα αδέλφια Πένυ και Μιχάλη Τσαούτου με τον κ. Καραμούζη να υπογραμμίζει την άψογη συνεργασία που έχει μαζί τους. Μάλιστα έγινε και μία σύντομη παρουσίαση της ΕΨΑ τιμώντας τον Νίκο Τσαούτο, για χρόνια το μυαλό και ην ψυχή της ΕΨΑ που συνέβαλλε στη δυναμική ανάπτυξη της εταιρείας για πολλές δεκαετίες.

«Κοινός μας στόχος και όραμα είναι να δημιουργήσουμε μια ισχυρή, βιώσιμη και ανταγωνιστική εταιρεία, αξιοποιώντας πλήρως τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, που δημιουργήθηκαν σε βάθος χρόνου, μια εταιρεία που διακρίνεται για τα ποιοτικά της προϊόντα, τις εξαιρετικές γεύσεις μια εταιρεία που κάθε επενδυτής φιλοδοξεί να τη μετατρέψει σε πρωταγωνιστή στη αγορά που δραστηριοποιείται», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμούζης.

Αναφερόμενος εκτενώς στη στρατηγική του επενδυτικού ταμείου και στους λόγους τους οποίους οδήγησαν στην απόφαση της σημαντικής επένδυσης στην ιστορική ελληνική βιομηχανία αναψυκτικών, ο κ. Καραμούζης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην επένδυσή μας στην ΕΨΑ, μια εμβληματική, ιστορική εταιρία συνυφασμένη με την προϊοντική ποιότητα και τη διαχρονική εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Εκτιμούμε ότι, με την ενίσχυση της εταιρίας με κεφάλαια και ρευστότητα, την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας που διαθέτει και την υλοποίηση ενός φιλόδοξου μεσοπρόθεσμου σχεδίου ανάπτυξης εργασιών που έχουμε εκπονήσει, η ΕΨΑ έχει μεγάλες δυνατότητες υγιούς ανάπτυξης εργασιών, τόσο στην Ελληνική όσο και στις διεθνείς αγορές. Σταθερό άξονα της επενδυτικής προσέγγισής μας αποτελεί το ποιοτικό προϊόν, τα καινοτόμα νέα προϊόντα που ικανοποιούν τις νέες γευστικές προτιμήσεις των πελατών, η άριστη σχέση με τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές, τους πελάτες και τα πιστωτικά ιδρύματα και η εφαρμογή σύγχρονων αρχών εταιρικής διακυβέρνησης και ανταγωνισμού».

Η Πέννυ Τσαούτου με τον εκδότη της εφημερίδας “Μαγνησία”, Δημήτρη Καρεκλίδη
Λεμόνι Ιβίσκος, Πορτοκάλι Γιασεμί, Lemon Lime
Πορτοκάλι Cola, Yuzu Cola

Ο κ. Πέρκιζας έκανε μια σύντομη αναδρομή στην μακρά και σημαντική ιστορία της ΕΨΑ, που συμπλήρωσε τα 100 χρόνια και αναφέρθηκε στην καινοτομία που πάντα χαρακτήριζε την εταιρεία και τα προϊόντα της.

«Ίσως κάτι που δεν ξέρετε οι περισσότεροι, η ΕΨΑ εκτός από την ποιότητα, την εμπιστοσύνη, τη λεμονάδα και την πορτοκαλάδα ήταν μία ελληνική εταιρεία που εισήγαγε πάντα την καινοτομία. Έκανε για την εποχή της πάντα καινοτόμα πράγματα. Το 1987 η πρώτη ελληνική cola έγινε από την ΕΨΑ. Το 2011 τα πρώτα βιολογικά προϊόντα αναψυκτικά βγήκανε από την ΕΨΑ. Το 2012 τα πρώτα ελληνικά αναψυκτικά με το γλυκαντικό στέβια βγήκανε από την ΕΨΑ. Η ΕΨΑ είχε πάντα την καινοτομία στο αίμα της», επεσήμανε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε ότι το εργοστάσιο στην Αγριά ήταν, είναι και θα παραμείνει ένα κόσμημα για την περιοχή.

Μάλιστα ανέφερε ότι το εργοστάσιο εγκαινιάστηκε από τον ίδιο τον Ελευθέριο Βενιζέλο και όλη η περιοχή απέκτησε ρεύμα χάρη σε αυτό το εργοστάσιο.

Παράλληλα, ο κ. Πέρκιζας παρουσίασε τους 5 στρατηγικούς πυλώνες που θα επιτρέψουν στην εταιρία να κάνει την διαφορά στα επόμενα χρόνια. Μεταξύ άλλων δήλωσε «Στα 100 χρόνια ζωή της, η ΕΨΑ χτίστηκε με βάση την τεχνογνωσία και την έμφαση στην ποιότητα των αναψυκτικών της. Κρατάμε τα θεμελιώδη αυτά στοιχεία, και τα ενισχύουμε με σημαντικές επενδύσεις που γίνονται στην παραγωγική διαδικασία, στην αλυσίδα τροφοδοσίας, σε νέα προϊόντα και στρατηγικές εμπορικής ανάπτυξης, αλλά και στους ανθρώπους και τα συστήματά μας. Στόχος μας είναι η ΕΨΑ στα επόμενα χρόνια να ανατρέψει τα δεδομένα και να κατακτήσει μια από τις ηγετικές θέσεις μεταξύ των ελληνικών εταιριών του κλάδου».

Συμπλήρωσε ότι η  νέα ΕΨΑ είναι εδώ, είναι παρούσα γιατί παραμένει μια παραδοσιακή, αγαπημένη εταιρεία της Κεντρικής Ελλάδας, της Μαγνησίας, του Βόλου, παραμένει στα παλιά, παραδοσιακά προϊόντα λεμονάδες και πορτοκαλάδες, παραμένει να έχει το σχήμα του μπουκαλιού που γνωρίζουν όλοι και φτιάχτηκε το 1934 ταυτόχρονα όμως «χτίζει» πάνω σε αυτή την παράδοση, την ποιότητα, την εμπιστοσύνη και μερικά ακόμη πράγματα.

«Θέλουμε η ΕΨΑ να πάει παντού, θέλουμε να γίνουν γνωστά και τα υπόλοιπα καινοτόμα προϊόντα της και να βγάλουμε κι άλλα. Σήμερα είμαστε σε τροχιά αυτού του δρόμου και αύριο να στόχος του επιχειρηματικού σχεδίου μας είναι  εδραιωθούμε ως μία από τις ηγετικές εταιρείες στον χώρο», σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Με το πέρας της παρουσίασης της νέας ΕΨΑ οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν τις νέες γεύσεις και να ζήσουν την εμπειρία της ΕΨΑ.

Πορτοκαλάδα Λεμονάδα Ροζ Γκρειπφρουτ

 

Οι νέες γεύσεις

Εκτός από τις κλασσικές πλέον και αγαπημένες γεύσεις των αναψυκτικών της ΕΨΑ όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι καταναλωτές θα έχουν τη χαρά να μπουν σε νέα γευστικά μονοπάτια, πάντα με την υψηλή ποιότητα που σφραγίζει το όνομα ΕΨΑ.

Γι’ αυτό λοιπόν το καλοκαίρι η ΕΨΑ ετοίμασε νέα αναψυκτικά με γεύσεις που ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς. Λεμόνι Ιβίσκος, Πορτοκάλι Γιασεμί, Lemon Lime, Πορτοκάλι Cola, Yuzu Cola και Πορτοκαλάδα Λεμονάδα Ροζ Γκρειπφρουτ.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.