Πλημμυροπαθείς της Μαγνησίας δέχονται τηλεφωνήματα για ληξιπρόθεσμες οφειλές!

Κατήγγειλε στο Ράδιο Ένα ο Π. Καλόφωνος οικονομικός σύμβουλος της Ένωσης Καταναλωτών

Το γεγονός ότι πλημμυροπαθείς της Μαγνησίας δέχονται τηλέφωνα για ληξιπρόθεσμες οφειλές, κατήγγειλε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ο Παναγιώτης Καλόφωνος οικονομικός σύμβουλος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδος, ο οποίος κρούει κώδωνα κινδύνου για λήψη δανείων πληγέντων συμπολιτών ως πλημμυροπαθείς.

Όπως είπε «είναι εξωφρενικά εξοργιστικό, από την ώρα που υπάρχουν οδηγίες να μη γίνεται αυτό το πράγμα για τους ανθρώπους της Θεσσαλίας και τους πυρόπληκτους, για τους οποίους έχουν ανασταλεί για έξι μήνες οι δόσεις δανείων εισπρακτικές εταιρείες να τηλεφωνούν και να ζητούν ληξιπρόθεσμες οφειλές».
Ο κ. Καλόφωνος ανέφερε ότι δεν έχει γίνει ξεκάθαρο αν κάποιος έχει τη βούλα του ευάλωτου νοικοκυριού ή όχι, πολλά νοικοκυριά που είναι ευάλωτα πρέπει να γνωρίζουν να μπουν στο gov.gr που χορηγεί βεβαιώσεις ευάλωτου.

Η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδος συστήνει προσοχή και όχι βιασύνη.

Ο οικονομικός σύμβουλος έκρουσε κώδωνα για λήψη δανείων από πληγέντες και τόνισε ότι καλό θα ήταν να επικοινωνούν με την Ένωση πριν κάνουν οτιδήποτε, λέγοντας ότι το να πάρεις δάνειο για να ξαναφτιάξεις ένα σπίτι που είναι φτιαγμένο στον πάτο της αποξηραμένης λίμνης, όπως τον Παλαμά ή στις παρακάρλιες περιοχές, μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.
«Πρέπει να δούμε πως θα λυθεί το θέμα, με τρόπους που δεν έχουν περιγραφεί ακόμη, γιατί κάποιος που θα πάρει δάνειο πλημμυροπαθούς, να το κοιτάξει με ανθρώπους που γνωρίζουν, γιατί όπως συνέβη και στο παρελθόν που δόθηκαν δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, όπως στους παλλινοστούντες, πήγαν στην Εφορία»…
Η Ένωση συστήνει στους πληγέντες να είναι πλήρως ενημερωμένοι και σίγουροι για το τι θα συμβεί, γιατί είναι σημαντικοί οι όροι αποπληρωμής των δανείων.

Αναφορικά με την ακρίβεια, ο κ. Καλόφωνος είπε ότι είναι ένα φαινόμενο που έχει διεθνή βάση, αλλά δεν νοείται αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, όταν το σιτάρι είναι συγκομισμένο και έχει γίνει αλεύρι, να υπάρχουν αυξήσεις 10% που ανακοινώθηκαν ήδη τον Σεπτέμβριο και αυξήσεις μέσα στον Αύγουστο από τους αλευροβιομήχανους προς τους αρτοποιούς. «Υπάρχουν ευκαιρίες που όλοι μπορούν να κερδίσουν από διαφορετικούς φορείς, σε διαφορετικά πράγματα», τόνισε.

Ο οικονομικός σύμβουλος ανέφερε ότι η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών προσπαθεί να βοηθήσει την κυβέρνηση από την επικοινωνία των καταναλωτών, ώστε να προχωρήσει στους απαιτούμενους ελέγχους, κάτι που είναι επείγον, ενώ το σημαντικό είναι να υπάρξει μια ολιστική λύση στο πρόβλημα.

Σύμφωνα με τον κ. Καλόφωνο, εάν δεν ελεγχθεί ο μηχανισμός από το χωράφι στο ράφι, το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί, καθώς οι έλεγχοι γίνονται μόνο στο στάδιο της λιανικής πώλησης. Χωρίς ελέγχους, επισήμανε και ο παραγωγός είναι ριγμένος και εισπράττει μικρά ποσά, οι μεσάζοντες ανεβάζουν τις τιμές και ο καταναλωτής πληρώνει ακριβά.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.