Αφού η ελληνική κοινωνία προσπαθεί να επιστρέψει σε ρυθμούς κανονικότητας, και οι μαθητές γυμνασίων και λυκείων επέστρεψαν ως έναν βαθμό στις σχολικές αίθουσες, ωστόσο οι περισσότεροι, δεν έχασαν την επαφή τους με το φροντιστήριο. Ειδικά τα παιδιά που προετοιμάζονται για τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, παρέμεναν συνεχώς σε εγρήγορση, όπως τόνισε στο Ράδιο Ένα 102,5 και στον Ηλία Κουτσερή, ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Κωνσταντίνος Νάνος.
Τα φροντιστήρια άνοιξαν ήδη από τις 11 Μαΐου, για να υποδεχτούν γονείς και μαθητές, ακόμη και για δια ζώσης μαθήματα. Ωστόσο ο κ. Νάνος σημείωσε ότι ουσιαστικά δεν έμειναν ποτέ κλειστά, όντας δίπλα στον μαθητή όλες αυτές τις ημέρες, μέσω των διαδικτυακών μαθημάτων με πλήρη υποστήριξη με τους περισσότερους να επιζητούν την επαφή με τους καθηγητές. «Περίπου ένα 50% ζήτησε από τους καθηγητές να έρθουν στο φροντιστήριο, παρά την υποστήριξη όλον αυτόν τον καιρό στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Από την πλευρά μας ήμαστε έτοιμοι και καλύψαμε όλα τα μέτρα και τα πρωτόκολλα από το υπουργείο, τόσο για διαδικτυακά όσο και για δια ζώσης μαθήματα» σημείωσε ο κ. Νάνος, εντοπίζοντας τη θέληση των μαθητών για επικοινωνία με τους καθηγητές και σε ψυχολογικούς λόγους.
Βέβαια, και ο ίδιος βλέπει ότι τα παιδιά της Γ’ Λυκείου που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις προτιμούν περισσότερο αυτή τη στιγμή τια διαδικτυακά μαθήματα, αφού δεν θέλουν να ρισκάρουν την πιθανότητα νόσησης, μιας και οι επόμενες ημέρες παραμένουν κρίσιμες για την πανδημία. Η προσέλευση σε δια ζώσης μαθήματα είναι μικρότερη για τα παιδιά της Γ’ Λυκείου, με τον κο Νάνο πάντως να σημειώνει ότι η ψυχολογία τους δεν έχει επηρεαστεί και τόσο από την καραντίνα, αφού τα περισσότερα αντιλήφθηκαν από την αρχή ότι δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς.
Αν ο χρόνος στο σπίτι πάντως ήταν παραγωγικός, ενώ οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι μία διαδικασία δύσκολη από μόνη της για τα παιδιά, ο κ. Νάνος σχολίασε ότι δεν μπορεί να γνωρίζει αν έγινε κάτι τέτοιο. Ωστόσο υπογράμμισε ότι έτσι κι αλλιώς πρόκειται για μία δύσκολη κατάσταση για την ψυχολογία των παιδιών.






























