Όχι μόνο πρώτευσε στο σχολείο του, στο 1ο Λύκειο Ν. Ιωνίας αλλά κατάφερε να είναι κι ένας από τους αριστούχους όλης της Μαγνησίας. Ο λόγος για τον Θεόφιλο Βλάχο, ο οποίος συγκέντρωσε στις πανελλαδικές 19320 μόρια. Έγραψε 20 στα Μαθηματικά, 20 στη Φυσική, 19,4 στη Χημεία και 17,2 στην Έκθεση και στόχος του είναι είτε το Μαθηματικό στο ΑΠΘ ή κάποιο τμήμα του Πολυτεχνείου. Ο ίδιος ευχαριστεί τους καθηγητές του σχολείου και του φροντιστηρίου αλλά και τη μαμά του, που ταυτόχρονα ήταν και η καθηγήτριά του στην έκθεση. Δεν ξεχνάει όμως να ευχαριστήσει και τον φίλο και συμμαθητή του Κωνσταντίνο Μπασδάνη, για τη στήριξη και την παρέα, που έκαναν.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























