Το Τμήμα Νομικής στην Κομοτηνή ή την Θεσσαλονίκη στοχεύει η αριστούχος του 3ου ΓΕΛ Βόλου, Βικτώρια Λέτσιου, η οποία κατάφερε και συγκέντρωσε 18900 μόρια. Η ίδια χαλαρή, ευδιάθετη και πολύ χαρούμενη για την επιτυχία της, επεσήμανε ότι η χρονιά κύλησε ομαλά και χωρίς άγχος. Γνώριζε στις πανελλαδικές ότι είχε πάει καλά, όμως δεν περίμενε αυτή την πρωτιά στο σχολείο της και αυτή τη μεγάλη διάκριση.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































