Το Σάββατο 7 Μαρτίου μαθητές και μαθήτριες της Σκακιστικής Λέσχης του 2ου Προτύπου Γυμνασίου Βόλου συμμετείχαν στο «Ομαδικό Μαθητικό Πρωτάθλημα Μαγνησίας» που έλαβε χώρα στο Λύκειο Αγριάς και διοργανώθηκε από τον Α. Ο. Αγριάς «Άθλος», η Ακαδημία Σκακιστών Βόλου και η Σκακιστική Ένωση Βόλου. Οι ομάδες του 2ου Προτύπου Γυμνασίου Βόλου κατέκτησαν την 1η και την 2η θέση.
Αναλυτικά:
1η Θέση- Χρυσό μετάλλιο και Κύπελλο

Κωστάκης Γεώργιος
Ζαχαρής Λάμπρος
Σίσκος Βασίλειος
Σίσκου Γεωργία
2η Θέση – Αργυρό Μετάλλιο

Παπαθανασίου Ευάγγελος
Χρυσός Λέανδρος
Παπαθανασίου Εμμανουήλ
Πατρινού Ιωσηφίνα
Οι αγώνες συνεχιστήκαν την επόμενη ημέρα, Κυριακή, 08.03.2026 με την διεξαγωγή του Ατομικού Πρωταθλήματος. Οι μαθητές/ -τριες του 2ου Πρότυπου Γυμνασίου Βόλου σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις και τους απονεμήθηκαν τα παρακάτω μετάλλια:
Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Σίσκου Γεωργια (χρυσό μετάλλιο),
Σίσκος Βασίλειος (ασημένιο μετάλλιο)
Παπαθανασίου Εμμανουήλ (χάλκινο μετάλλιο)
Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ζαχαρής Λάμπρος (χρυσό μετάλλιο)
Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωστάκης Γεώργιος (χρυσό μετάλλιο)
Παπαθανασίου Ευάγγελος (ασημένιο μετάλλιο)
Ευαγγελινός Κωνσταντίνος (χάλκινο μετάλλιο)































