Με αφορμή τα συγκλονιστικά ντοκουμέντα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και απεικονίζουν την εκτέλεση των 200 αλύγιστων κομμουνιστών από του ναζί και τους ντόπιους συνεργάτες στο θυσιαστήριο της Καισαριανή την Πρωτομαγιά του 1944, η Τ.Ε Μαγνησίας του ΚΚΕ και οι Τ.Ο της ΚΝΕ θα προχωρήσουν στη προβολήτης ταινίας «Το τελευταίο σημείωμα» την Τετάρτη 18 Μαρτίου στις 19:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Τ.Ε.Ε.Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































