“Αη Βασίλης” ο Μπέος για τα τοπικά ΜΜΕ, θα μοιράσει ακόμη 37.200 ευρώ

Φωτό αρχείου
Εγκρίθηκε με την μορφή κατεπείγοντος διαφημιστικό πακέτο για τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις

Τη μορφή του “Αη Βασίλη” παίρνει ο Δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, ο οποίος προσδοκά να διαφημίσει στα τοπικά ΜΜΕ την εφετινή, εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, εξτραβαγκάνσα που θα διοργανώσει με Βίσση, Θεοδωρίδου και άλλους λαϊκούς καλλιτέχνες, μοιράζοντας στα τοπικά και όχι μόνο ΜΜΕ το ποσό των 37.200 ευρώ. Μπορεί να έχει ισχυριστεί πολλάκις και κυρίως στην αρχή της πρώτης του θητείας ότι δεν πρόκειται να δώσει…ευρώ για διαφήμιση, στην πραγματικότητα όμως έχει διαθέσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε διαφημιστική δαπάνη τα τελευταία χρόνια. Το θέμα της διάθεσης του ποσού των 37.200 ευρώ εγκρίθηκε με τη μορφή κατεπείγοντος (!) στην τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής επιτροπής του Δήμου Βόλου την Παρασκευή.

Όπως αναφερόταν στην εισήγηση τα χρήματα θα διατεθούν “για δαπάνες προβολής, επικοινωνίας και διαφήμισης ως τουριστικού προορισμού της πόλης του Βόλου, μέσω των εορταστικών χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων και δράσεων του Δήμου, για την περίοδο των Χριστουγέννων 2021 με προβολή στην πανελλήνια TV (70 σποτ σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας), Τοπική TV και τοπικά ραδιόφωνα (340 σποτ) και τον Τύπο (30 πρωτοσέλιδες καταχωρήσεις).”

Να θυμίσουμε ότι πριν από ενάμιση μήνα ο Δήμος Βόλου είχε διαθέσει ακόμη 25.000 ευρώ στα τοπικά ΜΜΕ, προκειμένου να πειστούν οι Βολιώτες να χρησιμοποιούν το δημοτικό πάρκινγκ της Φιλελλήνων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.