Στα σκοτάδια το Διμήνι-Εκτεταμένη βλάβη στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Εκτεταμένη βλάβη στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ άφησε χωρίς ρεύμα το Διμήνι, σήμερα από τις 5 το απόγευμα, με τους κατοίκους να περιμένουν την αποκατάσταση εδώ και αρκετή ώρα. Σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ, συνεργεία του οποίου εργάζονται αυτή τη στιγμή για την αποκατάσταση της βλάβης, η ηλεκτροδότηση της περιοχής αναμένεται να επανέλθει στις 11 περίπου το βράδυ της Πέμπτης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.