Νέο σοκ στον Βόλο: Απείλησε τη μητέρα της που πάσχει από άνοια για χρήματα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
50χρονη καταδικάστηκε σε φυλάκιση

Στη φυλακή θα περάσει τους επόμενους μήνες μια 50χρονη τοξικομανής, η οποία κατηγορούνταν για ενδοοικογενειακή απειλή κατά της 83χρονης μητέρα της, που πάσχει από άνοια.

Την περασμένη Παρασκευή η κατηγορούμενη ζήτησε χρήματα από τη μητέρα της, εκείνη δεν της έδωσε, προφανώς για να μην αγοράσει ναρκωτικά και η 50χρονη της φώναζε και την απείλησε.
Αποτέλεσμα ήταν η ηλικιωμένη να ταραχτεί και η κόρη της όταν την είδε έτσι, κάλεσε το ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

Η κατηγορούμενη συνελήφθη και δικάστηκε στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο χθες Καθαρή Δευτέρα, όπου εμφανίστηκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση και ζητούσε να εξεταστεί από ψυχίατρο, γιατί αντιμετωπίζει προβλήματα.

Η 50χρονη, που έχει απασχολήσει πολλές φορές τις αρχές, κρίθηκε ένοχη και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 12 μηνών, θα εκτίσει τους έξι μήνες και στο υπόλοιπο της ποινής της δόθηκε αναστολή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.