Στην οδό Ερμού έχουν μεταφερθεί οι εργασίες εγκατάστασης οπτικών ινών. Σήμερα τα συνεργεία βρίσκονται στηην οδό Ερμού στο ύψος της Κ. Καρτάλη και στην οδό Αντωνοπούλου, έχοντας κάνει ήδη διατομές στον πεζόδρομο τις προηγούμενες ημέρες. Η αναστάτωση είναι μεγάλη στην εμπορική αγορά, με τους καταστηματάρχες να σημειώνουν πως οι εργασίες πρέπει να ολοκληρωθούν γρήγορα, ώστε να προλάβουν την πασχαλινή περίοδο.


Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































