Στον Μάραθο για δωρεάν εξετάσεις σε κατοίκους η κινητή μονάδα υγείας του ΕΟΔΥ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κινητή μονάδα υγείας του ΕΟΔΥ θα βρεθεί την Παρασκευή 20 Μαρτίου στον Μάραθο. Όποιος ενδιαφέρεται να συμμετέχει στην ανοιχτή δράση της μονάδας ή να δεχθεί δωρεάν κατ’ οίκον επίσκεψη της κινητής μονάδας υγείας, μπορεί να επικοινωνήσει έως και την ερχόμενη Παρασκευή με τη γραμματέα του Συλλόγου Μαράθου, Βάσω Τζίνη στο κινητό τηλέφωνο: 697-9738625.

Η κινητή μονάδα θα πραγματοποιήσει κατ’ οίκον επισκέψεις από τις 9 έως και τις 11το πρωί. Σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν αυτές οι επισκέψεις η ανοιχτή δράση της κινητής ομάδας που ξεκινούσε κανονικά από τις 11 και θα τελείωνε στις 2 το μεσημέρι, θα αρχίσει νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 9 το πρωί στην έδρα του συλλόγου Μαράθου, στο πνευματικό κέντρο της εκκλησίας.

Η κινητή ομάδα υγείας του ΕΟΔΥ θα προσφέρει, λήψη ιατρικού ιστορικού και καταγραφή αναγκών υγείας, κλινική εξέταση ενηλίκων, ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμού, με έμφαση στην Τρίτη Ηλικία.

Επίσης με μηχανήματα γρήγορης μέτρησης (POC) θα πραγματοποιηθούν μετρήσεις χοληστερίνης, τριγλυκεριδίων, αιμοσφαιρίνης, αιματοκρίτη και γλυκόζης. Θα γίνει μέτρηση αρτηριακής πίεσης και κορεσμού οξυγόνου, αλλά και υπολογισμός Δείκτη Μάζας Σώματος.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.