Συνελήφθησαν δύο 22χρονοι ημεδαποί στον Βόλο, σε διαφορετικές περιπτώσεις, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Συγκεκριμένα:
-ο ένας το βράδυ του Σαββάτου 7/3, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Βόλου, διότι σε γενόμενο έλεγχο βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν δύο νάιλον συσκευασίες με ποσότητες ακατέργαστης και κατεργασμένης κάνναβης, συνολικού βάρους -1,71- γραμμαρίων,
-ο άλλος, μεταμεσονύχτιες ώρες Κυριακής 8/3, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου, διότι σε γενόμενο έλεγχο κατελήφθη να κατέχει μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους -1,78- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































