Η εναπόθεση απορριμμάτων στον Βιολογικό, δίπλα από τον παραπόταμο του Ξηριά συνεχίζεται, όπως αναφέρουν αναγνώστες του «Magnesianews», μία διαδικασία που όπως επισημαίνουν συνεχίζεται και σήμερα Τετάρτη 25/02.
φωτογραφίες και βίντεο δείχνουν τη μετακίνηση φορτηγού προς το σημείο, ενώ είχε προηγηθεί ήδη από χθες Τρίτη η διαδικτυακή καταγγελία της πολιτεύτριας του ΜεΡΑ25, Φαίης Τζανετουλάκου, η οποία μίλησε επίσης και στο Ράδιο Ένα 102,5 και στον Δημήτρη Καρεκλίδη για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ οι αρμόδιοι κάνουν λόγο για υλικά προς ανακύκλωση.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από το σημείο σήμερα:

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































