Συνεχίζονται οι εργασίες στον καταθλιπτικό αγωγό

Γίνεται εκτροπή χλωριωμένων λυμάτων που δεν επιβαρύνεται η θάλασσα λέει η ΔΕΥΑΜΒ

Συνεχίστηκαν και σήμερα οι εργασίες αποκατάστασης της νέας βλάβης που υπέστη την Τετάρτη ο καταθλιπτικός αγωγός της ΔΕΥΑΜΒ, ενώ εξακολουθεί να γίνεται εκτροπή των χλωριωμένων λυμάτων στη θαλάσσια περιοχή του λιμανιού, μεταξύ των προβλητών 1 και 2. Λόγω αποκατάστασης της βλάβης, επί των οδών Λαρίσης – Νεαπόλεως, στο Βόλο, έγινε ξανά διακοπή και εκτροπή της κυκλοφορίας από παράδρομους, ενώ τα συνεργεία της ΔΕΥΑΜΒ έσκαψαν ξανά, καθώς ο αγωγός βρίσκεται σε βάθος τριών περίπου μέτρων από το οδόστρωμα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι γίνονται προσπάθειες, ώστε η βλάβη να αποκατασταθεί μέχρι αύριο Σάββατο.
Η ΔΕΥΑΜΒ
Στο μεταξύ , η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ υποστηρίζει ότι οι επισκευές γίνονται σε πλήρη συμφωνία με τους περιβαλλοντικούς όρους και ότι η διάθεση του λύματος στη θάλασσα γίνεται σε σημείο που δεν επιβαρύνει καθ οιονδήποτε τρόπο το θαλάσσιο περιβάλλον… Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση, «με αφορμή την βλάβη του καταθλιπτικού αγωγού, μεταφοράς των λυμάτων από το κεντρικό αντλιοστάσιο αποχέτευσης στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων, σημειώνουμε τα εξής:
Ο συγκεκριμένος αγωγός κατασκευάστηκε το 1985, στο πλαίσιο της κατασκευής των έργων αποχέτευσης από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Αποτελείται από 5μετρα στελέχη αμιαντοτσιμέντου, τα οποία είναι πρακτικά άφθαρτα, ενώ οι αλλαγές κατεύθυνσης εξασφαλίζονται με ειδικά τεμάχια από σιδηροσωλήνα, τα οποία υπόκεινται σε διάβρωση. Οι βλάβες που εμφανίζει ο αγωγός αφορούν στη διάβρωση των ειδικών τεμαχίων. Κατανοητό είναι ότι για την επισκευή της κατά περίπτωση βλάβης, χρειάζεται η διακοπή λειτουργίας του αγωγού, η εκκένωσή του ώστε να πραγματοποιηθούν οι εργασίες αποκατάστασης.
Οι επισκευές γίνονται σε πλήρη συμφωνία με τους περιβαλλοντικούς όρους. Δηλαδή με την διάθεση του λύματος στη θάλασσα, σε σημείο που δεν επιδρά στην αλλοίωση των ποικίλων χρήσεων του Παγασητικού από τους πολίτες και δεν επιβαρύνει καθ οιονδήποτε τρόπο το θαλάσσιο περιβάλλον όπως κατ επανάληψη έχει αποδειχθεί. Καθώς επίσης και με πλήρη και άμεση ενημέρωση των αρμόδιων αρχών και του κοινού.
Με δεδομένη την κατάσταση του αγωγού και την αντικειμενική ενόχληση από την πυκνότητα των βλαβών, καθώς ο αγωγός έχει πλέον «ενηλικιωθεί», η ΔΕΥΑΜΒ προχώρησε σε μελέτη κατασκευής νέου αγωγού, από ελατό χυτοσίδηρο, υλικό το οποίο έχει αντοχή στο χρόνο υπέρ των εκατό ετών. Το έργο δημοπρατήθηκε, ήδη έχει υπογραφεί σύμβαση ύψους 1.200.000 €, έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος και έχουν παραγγελθεί οι σωλήνες, των οποίων η άφιξη προσδιορίζεται τον 12ο του τρέχοντος έτους. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου, θα καταργηθεί η όποια πιθανότητα βλάβης. Σημειώνουμε επιπλέον ότι το συγκεκριμένο έργο, δεν θα επιβαρύνει ούτε κατά ένα ευρώ τους πολίτες, δεδομένου ότι έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ του Υπουργείου Εσωτερικών».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.