Συνελήφθησαν δύο νεαροί στον Βόλο για κατοχή κάνναβης

φωτογραφία αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στη σύλληψη δύο νεαρών, ενός 20χρονου αλλοδαπού και ενός 22χρονου, προχώρησαν την Κυριακή 22 Μαρτίου αστυνομικοί της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Βόλου, για κατοχή ναρκωτικών.

Συγκεκριμένα σε έλεγχο που τους έγινε βρέθηκε στην κατοχή του 22χρονου μία συσκευασία με ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους 5,06 γραμμαρίων και στην κατοχή του αλλοδαπού δύο συσκευασίες με ποσότητες ακατέργαστης κάνναβης, συνολικού βάρους 1,64 γραμμαρίων.

Οι προαναφερόμενες ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.