Tα φώτα σβήνει και φέτος ο Βόλος για την «Ώρα της Γης»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015 από 8.30 έως 9.30 το βράδυ

Τα φώτα της πόλης του Βόλου θα σβήσουν για μία ώρα, από τις 8.30 μ.μ. έως τις 9.30 μ.μ. το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015 στο πλαίσιο δράσης της παγκόσμιας εκστρατεία της Περιβαλλοντικής Οργάνωσης W.W.F. ενάντια στην κλιματική αλλαγή «΄Ωρα της Γης». Για μια ακόμη χρονιά η Ελλάδα συμμετέχει στη δράση με κύριο στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.

Τη φετινή χρονιά, η εκστρατεία συνδέεται με την πρωτοβουλία «W.W.F. – Καλύτερη Ζωή» που αφορά έναν κόμβο ενημέρωσης και δικτύωσης πολιτών για τη βελτίωση της καθημερινότητας μέσα από την προστασία του περιβάλλοντος, την εξοικονόμηση χρημάτων και τις συμμετοχικές δράσεις.

Το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015 θα κλείσουν τα φώτα στο Δημαρχείο και σε άλλα Δημοτικά κτίρια ενώ οι πολίτες μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην ιστοσελίδα www.kalyterizoi.gr . Τις προηγούμενες χρονιές σύμφωνα με στοιχεία της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. περιοχής Βόλου κατά τη διάρκεια της δράσης σημειώθηκε μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.