Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας Βόλου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση των σχολείων, διοργάνωσε με επιτυχία εθελοντική αιμοδοσία την Πέμπτη 19 Μαρτίου, από τις 17:30 έως τις 20:00, στον αύλειο χώρο του σχολείου.

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε με στόχο την ενίσχυση της εθελοντικής προσφοράς και της κοινωνικής αλληλεγγύης, αξίες που καλλιεργούνται ενεργά στη σχολική κοινότητα. Η ανταπόκριση των γονέων, των εκπαιδευτικών και των πολιτών ήταν ιδιαίτερα συγκινητική, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος.

Οι Σύλλογοι ευχαριστούν με ανακοίνωσή τους θερμά όλους όσοι συμμετείχαν και στήριξαν την πρωτοβουλία αυτή, αποδεικνύοντας έμπρακτα το πνεύμα συνεργασίας και προσφοράς, υπογραμμίζοντας ότι η εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί μια πράξη ζωής και ανθρωπιάς και η συνέχισή της παραμένει βασική προτεραιότητα για το μέλλον.

Τα 3ο και 9ο Δημοτικά Σχολεία Ν. Ιωνίας έστειλαν μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























