Μία ακόμη δύσκολη ημέρα ξημέρωσε για τους Βολιώτες που κινούνται στο κέντρο της πόλης, καθώς οι εργασίες για την τοποθέτηση οπτικών ινών συνεχίζονται, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται και πάλι κυκλοφοριακά προβλήματα.
Οι εργασίες πραγματοποιούνται για μία ακόμη ημέρα επί της Κ Καρτάλη, με μέρος του δρόμου να έχει αποκλειστεί, και να έχει απομείνει ουσιαστικά μία λωρίδα για την κίνηση των οχημάτων, η οποία διεξάγεται… σημειωτόν. Ακόμη και πολίτες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα αστικά λεωφορεία αναγκάζονται να διασχίσουν κάθετα το οδόστρωμα, για να επιβιβαστούν σ’ αυτά…

Από την άλλη, για ένα ακόμη πρωί αναφέρεται ότι υπήρξε πρόβλημα με τη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών, αυτήν τη φορά στη διασταύρωση των οδών Ιωλκού με Δημητριάδος, με τα έργα να πραγματοποιούνται επί της δεύτερης. Για λίγη ώρα χρειάστηκε να… συντονιστούν οι οδηγοί προκειμένου να ξεμπλοκάρει η κυκλοφορία, με την αποκατάσταση της λειτουργίας των φαναριών να γίνεται στη συνέχεια και να ομαλοποιείται κάπως η κατάσταση.

Οι εργασίες πάντως δεν γίνονται μόνο σε δρόμους, αφού στους πεζοδρόμους της Ερμού και της Αντωνοπούλου έχουν γίνει ανάλογες κινήσεις και έχουν τοποθετηθεί κορδέλες σήμανσης για να αποφεύγουν τα σημεία οι πεζοί.

Χ.Τ.






























