Απίστευτη δήλωση από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Βόλου, Θάνο Θεοδώρου ο οποίος απαντώντας στη δημοτική σύμβουλο της μείζονος μειοψηφίας, Ερασμία Καλαφάτη που ρώτησε εάν η πόλη έχει δήμαρχο, με αφορμή την απουσία του Αχιλλέα Μπέου από τη συνεδρίαση λογοδοσίας, είπε πως αν δεν κατείχε τη θέση του προέδρου, ίσως να μην συμμετείχε ούτε και εκείνος στα συμβούλια.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, ο δήμαρχος το πρωί της Τετάρτης επισκέφτηκε δύο δημοτικά σχολεία, ενώ στη συνέχεια είχε ραντεβού με τον Κινέζο πρέσβη. Ασκεί, όπως υποστήριξε, κανονικά τα καθήκοντά του διαθέτοντας και αναπληρωτή και συγκεκριμένα τον αντιδήμαρχο κ. Σαββάκη. Ισχυρίστηκε πως ο δήμαρχος έχει κάποιους λόγους που απουσιάζει από τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. τους οποίους εάν επιθυμεί ο ίδιος θα εκθέσει.
«Πιστέψτε με εάν δεν ήμουν πρόεδρος και εγώ με αυτά που βλέπω, ίσως να μην ερχόμουν ούτε εγώ» ανέφερε χαρακτηριστικά, προκαλώντας την αντίδραση των συμβούλων της μειοψηφίας που του είπαν χαρακτηριστικά: «Τότε γιατί έρχεσαι και μας ταλαιπωρείς;» με τον κ. Θεοδώρου να απαντά ότι όλοι κρίνονται από τη στάση τους και από τα όσα λένε.
«Δουλεύουμε για το καλό της πόλης και ο δήμαρχος εργάζεται για το καλό των πολιτών, πραγματοποιώντας συναντήσεις με υπουργούς για νέα έργα» υποστήριξε ο κ. Θεοδώρου.































