Τίτλοι τέλους για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου μετά από 138 χρόνια λειτουργίας

Σύμφωνα με τον Γιάννη Αντωνιάδη πρώην πρόεδρο Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού

Στο θέμα της απαξίωσης και αποδυνάμωσης του ΟΣΕ Βόλου, αναφέρθηκε μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή ο Γιάννης Αντωνιάδης πρώην πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού ΑΕ και προϊστάμενος του Τμήματος Γραμμής.
Όπως είπε υπήρχε παλιό σχέδιο, στο πλαίσιο οικονομίας να καταργηθούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ στο Βόλο, που ανέτρεψε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα επανέφερε η νέα Διοίκηση του ΟΣΕ. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα υπάρχουν επιπτώσεις για τους επιβάτες που θα μπαίνουν στο τρένο και θα φεύγουν και το ερώτημα είναι αν όλες οι υπηρεσίες του Σ.Σ. Βόλου θα γίνονται μέσω Λάρισας…
Στο Βόλο κατήγγειλε ότι δεν υπάρχει πλέον προσωπικό, ούτε καν σταθμάρχης, λειτουργεί πλέον μόνο το εργοστάσιο, με πολύ μειωμένο προσωπικό που κάνει κάποιες στοιχειώδης επισκευές και συντηρήσεις στο τροχαίο υλικό.

Αναβίωσε παλιό σχέδιο
Σύμφωνα με το πρώην στέλεχος του ΟΣΕ, το Δίκτυο Σιδηροδρομικών είχε προειδοποιήσει ότι από την περίοδο των μνημονίων και από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΚ και ΝΔ την περίοδο 2010-2015, υπήρχε ένα σχέδιο περιορισμού προσωπικού και υπηρεσιών που υλοποιήθηκε. Με την αλλαγή της κυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ, η κατάσταση αυτή αποκαταστάθηκε και με απόφαση τον Οκτώβριο 2016, η Επιθεώρηση και το Τμήμα Γραμμής του ΟΣΕ Βόλου, επαναδημιουργήθηκαν και στελεχώθηκαν.

«Την περίοδο 2010-2015 οι υπηρεσίες αυτές, που κανονίζουν την κυκλοφορία και τη συντήρηση των γραμμών, ο Βόλος ήταν στοχοποιημένος και οι δύο αυτές υπηρεσίες, Υπήρχε ένα σχέδιο εταιριών που συμβούλευαν τις μνημονιακές κυβερνήσεις για περιορισμό δαπανών και εξόδων, με έναν στόχο τη μείωση υπηρεσιών και προσωπικού του ΟΣΕ και είχε προταθεί να κλείσει ο ΟΣΕ Βόλου», τόνισε ο κ. Αντωνιάδης.
Ο ίδιος είπε ότι μετά την απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, οι υπηρεσίες του ΟΣΕ από το 2016 μέχρι σήμερα να λειτουργούν κανονικά.

Πριν από έναν μήνα εξαγγέλθηκε από τη νέα Διοίκηση του ΟΣΕ το νέο οργανόγραμμα, στο οποίο επανέρχεται το παλιό σχέδιο και παρά το ότι καθησύχαζαν τον κόσμο οι κυβερνητικοί βουλευτές, με την απόφαση στις 30 Μαΐου 2022 μπαίνει οριστικό λουκέτο στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου.

Έλεγαν ψέματα τοπικοί πολιτικοί παράγοντες
«Οι τοπικοί πολιτικοί παράγοντες που έλεγαν ότι η λειτουργία του ΟΣΕ θα γίνεται απρόσκοπτα, έλεγαν ψέματα και τώρα βγαίνουν και λένε ότι κινδυνολογούσε το Δίκτυο και ο ΣΥΡΙΖΑ», ανέφερε ο κ. Αντωνιάδης.
Ο ίδιος ανέφερε ότι οι βουλευτές όλων των κομμάτων έπρεπε να κατέβουν στην Αθήνα και να απαιτήσει να λειτουργήσει ο Σταθμός του Βόλου και όχι να καθησυχάζουν τον κόσμο.

Όπως είπε, αυτό δεν σημαίνει ότι θα υπάρχουν επιπτώσεις για τους επιβάτες που θα μπαίνουν στο τρένο και θα φεύγουν και το ερώτημα είναι αν όλες οι υπηρεσίες του ΣΣ. Βόλου θα γίνονται μέσω Λάρισας…
Εξήγησε δε ότι όλοι οι υπάλληλοι έχουν μεταφερθεί στη Λάρισα, γιατί στο Βόλο έκλεισαν οι θέσεις εργασίας και ζήτησε αυτοί που καθησυχάζουν τον κόσμο να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να πουν ότι η ΝΔ κλείνει τον σταθμό του Βόλου.

Ο Γ. Αντωνιάδης κατήγγειλε ότι «καταργούν υπηρεσίες, υποβαθμίζουν τον σιδηρόδρομο και βγαίνουν και ανακοινώνουν μέσω των πληρωμένων μέσων ενημέρωσης έργα που θα γίνουν». Πρόσθεσε δε ότι όταν εξαγγέλλονται τόσο μεγάλα έργα Πανελλαδικά και όχι μόνο, δεν μπορεί από την άλλη να υποβαθμίζεται ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου, που λειτουργούσε συνεχώς επί 138 χρόνια…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.