Βόλος: 20χρονος μπήκε σε καφετέρια και έκλεψε χρήματα και κινητό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βόλου σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 20χρονου ημεδαπού και άγνωστου, μέχρι στιγμής, συνεργού του, κατά περίπτωση, για κλοπή και φθορά ξένης ιδιοκτησίας.
Ειδικότερα, όπως εξακριβώθηκε, βραδινές ώρες της 22-02-2026 στον Βόλο, οι δύο δράστες μετέβησαν σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος της πόλης (καφετέρια) όπου ενώ ο άγνωστος συνεργός ανέλαβε τον ρόλο του «τσιλιαδόρου», ο ταυτοποιημένος δράστης, με την χρήση κατσαβιδιού, διέρρηξε δύο κλειδαριές γυάλινης εισόδου, καταστρέφοντάς τες και ακολούθως αφαίρεσε από το εσωτερικό το χρηματικό ποσό των 110 ευρώ από την ταμειακή μηχανή, ένα κινητό τηλέφωνο με δύο φορτιστές και έναν χάρτινο φάκελο που περιείχε το χρηματικό ποσό των 1.000 ευρώ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.