Βρήκαν φίδι στην αυλή του σπιτιού της στη Νέα Δημητριάδα (βίντεο)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ακόμη ένα φίδι, Λαφιάτη, από αυλή σπιτιού στη Νέα Δημητριάδα απεγκλώβισε κι άφησε ελεύθερο στο δάσος της Γορίτσας, ο Βασίλης Ηλιόπουλος, της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας. Θυμίζουμε ότι είναι το δεύτερο που απεγκλώβισε κατά τη χθεσινή ημέρα, αφού νωρίτερα είχε καταφέρει να «ξετρυπώσει» ακόμη ένα από μηχανή Βολιώτη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.